Fredag hos Pemer 13/2
1 inlägg
• Sida 1 av 1
Fredag hos Pemer 13/2
Även nu i februari har det varit dåligt med information i de ordinarie kanalerna och kommit få anmälningar till månadens "fredag hos Pemer". Misstänker att en och annan stammis också kan ha missat det aktuella datumet, så i bra sen timme kommer här en tråd här på forumet. Så att jag får lov att städa vardagsrummet till i morgon kväll...
En redan anmäld kommer med ett gäng donerade ytterligare stolar till "Pemers plejs", så det kommmer att börja bli plats för ännu fler här också, bara en sådan sak!
För dem som så önskar startar det alltså med middag på Restaurang Lilla Vårsta 17.30 på egen bekostnad, och annars är man välkommen direkt hem til mig ca 19.00, när vi har käkat klart. Och där bjuder den ena officiella arrangören Atttention Huddinge-Botkyrka på läsk och snacks.
Mer info och anmälningsformulär här.
En redan anmäld kommer med ett gäng donerade ytterligare stolar till "Pemers plejs", så det kommmer att börja bli plats för ännu fler här också, bara en sådan sak!
För dem som så önskar startar det alltså med middag på Restaurang Lilla Vårsta 17.30 på egen bekostnad, och annars är man välkommen direkt hem til mig ca 19.00, när vi har käkat klart. Och där bjuder den ena officiella arrangören Atttention Huddinge-Botkyrka på läsk och snacks.
Mer info och anmälningsformulär här.