hmmph... - Har moderatorerna AS?
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Är jag dem ända som tycker att moderatorerna är icke aspisar??
Kanske är en ai dator som vi med neurologisktfel uppdaterar/utvecklar
Moderator Alien: Ändrade rubriken så att trådämnet blev tydligare.
Kanske är en ai dator som vi med neurologisktfel uppdaterar/utvecklar
Moderator Alien: Ändrade rubriken så att trådämnet blev tydligare.
Re: hmmph...
Jag håller med. Och moddarna har garanterat AS, förstår inte på något håll hur du kan tvivla.
hmmph...
Ja, och din grammatik får du också jobba på.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
hmmph...
Tvivlar inte en sekund på att moddarna är aspisar.
Det är bara att läsa lite vad de skrivit förut...
Det är bara att läsa lite vad de skrivit förut...
- Braincandy
- Anslöt: 2012-09-27
hmmph...
Moddarna är aspar allihop. Man ser det.
Du mobbar aspisar som inte är som du. Ofta. Dåligt att tracka annorlunda folk med aspergers som 145852s. Även OT av dig.
kullan skrev:Jag tycker mest du spammar.
Du mobbar aspisar som inte är som du. Ofta. Dåligt att tracka annorlunda folk med aspergers som 145852s. Även OT av dig.
- GirlWithLove
- Ny medlem
- Anslöt: 2015-02-07
Re: hmmph...
GirlWithLove skrev:Moddarna är aspar allihop. Man ser det.kullan skrev:Jag tycker mest du spammar.
Det Kullan skrev var inte mobbning. Han spammar.
hmmph...
Ichigo skrev:GirlWithLove skrev:Moddarna är aspar allihop. Man ser det.kullan skrev:Jag tycker mest du spammar.
Det Kullan skrev var inte mobbning. Han spammar.
Det är hans/hennes, 145852, aspie style. Var e de spamet? Varför ska denna kullan stampa aspis som inte är som hon i skallen hela tiden? Jag har sett det länge länge och vågar knappt skriva här då jag riskerar bli mobbad av kullan såsom hon mobbar andra nya och egna aspergersmedlemmar upprepat. Hennes kommentar där är typisk för som hon OT-ar, varannan inlägg av kullan är åt det hålllet. Denna 145852 kanske inte kan skriva bättre pga ofunktion, sidodiagnos eller något. Tråkigt att se trackning av kullan därför. Folk vågar inte hit till sajten när de ser sådanmobbing.
Alien:
Det är inte ok att anklaga en medlem för mobbning och dessutom off-topic i denna tråd. Det strider mot denna forumregel:
Du får en tillsägelse för detta. Meddelas även via pm.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Det är inte ok att anklaga en medlem för mobbning och dessutom off-topic i denna tråd. Det strider mot denna forumregel:
• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
Du får en tillsägelse för detta. Meddelas även via pm.
------------
- GirlWithLove
- Ny medlem
hmmph...
Laika skrev:"Tycker"? Om moderatorerna har aspergers är väl för sjutton ingen åsiktsfråga?
Håller med. Dessutom är frågan om de har en aspergerdiagnos eller inte i min mening fullständigt irrelevant.
- Lispington
- Inaktiv
- Anslöt: 2015-01-16
hmmph...
Ichigo skrev:GirlWithLove skrev:Ichigo skrev:Det Kullan skrev var inte mobbning. Han spammar.
Det är hans/hennes, 145852, aspie style. Var e de spamet? Varför ska denna kullan stampa aspis som inte är som hon i skallen hela tiden? Jag har sett det länge länge och vågar knappt skriva här då jag riskerar bli mobbad av kullan såsom hon mobbar andra nya och egna aspergersmedlemmar upprepat. Hennes kommentar där är typisk för som hon OT-ar, varannan inlägg av kullan är åt det hålllet. Denna 145852 kanske inte kan skriva bättre pga ofunktion, sidodiagnos eller något. Tråkigt att se trackning av kullan därför. Folk vågar inte hit till sajten när de ser sådanmobbing.
Nu tror jag mer att du syftar på Krigis kommentar av hans skrift. Vad Kullan antagligen menar är att han skriver hur mycket som helst idag och rätt mycket känns bara som rent blaha.
Förstår dig ej. Min kompis skriver här sedan tre-4 år och har en lista ( hemlig) på över 10 personer kulllan mobbat och trackat i historien, det sker med upprepning. Vet flera som inte vågar skriva här på g.a den medlemen. E de hennes asperger som gör så? Jag har annan neuropsyk diagnos än aspergers också. För mig är kärelek viktigt.
Lispington skrev:Laika skrev:"Tycker"? Om moderatorerna har aspergers är väl för sjutton ingen åsiktsfråga?
Håller med. Dessutom är frågan om de har en aspergerdiagnos eller inte i min mening fullständigt irrelevant.
JAg håller med. Det kan va bättre med moddar utan Asperger Syndrom men de har nog Asperger, det är deras privata sak
- GirlWithLove
- Ny medlem
hmmph...
Okej jag visste inte. Men tänk om hen har svårt att skriva som andra pga sitt handikapp? Jag dömer aldrig nån på det sättet, aldrig. Alla har rätt efter förmåga att skriva tycker jag. 145852 pratar också om neurologiskt fel ju. Fult av kullan att mobba iväg funktionshindrade såMiche skrev:Trådstartaren har postat samma länk flera gånger i olika trådar med bara någon kort kommentar, det anser jag definitionsmässigt vara spam.GirlWithLove skrev:Var e de spamet?
Moddarna är nog aspergers , men har inte sett någon av dom skriva påt tag.
- GirlWithLove
- Ny medlem
hmmph...
Som sagt, jag har nog träffat dem alla personligen och jag vet att de flesta av dem har diagnosen på papper, en av personerna som modererar har inte diagnos men har åtminstone varit ihop med en som har Asperger samt har andra intressen som gör att denne person är här.GirlWithLove skrev:Moddarna är nog aspergers
hmmph...
Låser upp tråden, nu med ny rubrik. En del off topic-inlägg har rensats och en reprimand delats ut.
------------
------------
Jag håller faktiskt med dig (det tillhör ovanligheterna), det är vi medlemmar som gör forumet till vad det är (moddarna är ju faktiskt medlemmar de med).matterik skrev:Man får nog ta forumet för vad det är. Inte ha för stora förväntningar.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter