Roliga rubriker etc.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Jaså, årets färger omoderna redan andra februari.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Roliga rubriker etc.
Jag vill förvarna känsliga läsare för att denna bild kan uppfattas som humoristisk..
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Roliga rubriker etc.
Liebert skrev:Jag vill förvarna känsliga läsare för att denna bild kan uppfattas som humoristisk..
Jag han bli orolig om alla har ett sådant "magiskt" skåp, man är så AS
Roliga rubriker etc.
Miche skrev:Vad förvarnar skåpet för?
Vad vet jag? Möjligtvis för högfrekventa skåpsupare? Den teorin utskåpar nog de flesta andra..
Roliga rubriker etc.
Miche skrev:Vad förvarnar skåpet för?
Stavfel? Skidstavarna ligger inte i rätt skåp.
Roliga rubriker etc.
kullan skrev:Miche skrev:Vad förvarnar skåpet för?
Nä, precis. Den där annonsören verkar inte ha alla hästar i skåpet..
Roliga rubriker etc.
Liebert skrev:kullan skrev:Miche skrev:Vad förvarnar skåpet för?
Nä, precis. Den där annonsören verkar inte ha alla hästar i skåpet..
Hästarna verkar inte följa med vid köp.
Roliga rubriker etc.
Förut när man sökte på "kökslampa" på IKEAs hemsida så kom det upp "köksslampa". Tyvärr har de rättat det nu.
Roliga rubriker etc.
I en bok från Lonely Planet har de råkat skriva "cococunt" i stället for "coconut". Fick mig att fnissa...
Roliga rubriker etc.
Flinta skrev:I dagstidningen: "I kommunen finns det 100 barn som talar 25 språk".
Vilka begåvade barn!
Roliga rubriker etc.
Rusta sålde för några år sen en jultomte som de på hemsidan beskrev som "verklighetstrogen".
Roliga rubriker etc.
Kahlokatt skrev:Flinta skrev:I dagstidningen: "I kommunen finns det 100 barn som talar 25 språk".
Vilka begåvade barn!
Jaa, och kan dom dessutom förstå det är det ju ännu bättre!
Roliga rubriker etc.
Itrims senaste reklam: "Du kan inte träna bort dåliga matvanor"
Jag tror jag förstår vad dom menar; att d man kan göra är att ÄTA bort dom (o då såklart medan man e medlem o tränar på fysiskt på Itrim).
Men för att kunna d behöver iaf jag TRÄNA mentalt, iaf där jag befinner mig i dagsläget (går säkert mer på automatik när jag vänjt mig av med vad som för mig är ovanor).
Jag tror jag förstår vad dom menar; att d man kan göra är att ÄTA bort dom (o då såklart medan man e medlem o tränar på fysiskt på Itrim).
Men för att kunna d behöver iaf jag TRÄNA mentalt, iaf där jag befinner mig i dagsläget (går säkert mer på automatik när jag vänjt mig av med vad som för mig är ovanor).
Roliga rubriker etc.
Klicka på Besvara. Då får du upp en moj som gör att du kan ladda upp en fil. Sen när det är gjort så väljer du Infoga i inlägget.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Fick just ett skräpmeddelande (s.k. presskinkemejl) med rubriken
To whom it may concern (dead or alive)
To whom it may concern (dead or alive)
- Lispington
- Inaktiv
- Anslöt: 2015-01-16
Roliga rubriker etc.
I senaste numret av friskispressen har Anders Berg skrivit en krönika med rubriken "Motionera utan att träna".
Det han vill är att medlemmarna lämnar förslag, alltså motioner, till årsmötet så att d kan vara med o påverka i sina föreningar. Jag hade väntat mig att krönikan skulle handla om typ vardagsmotion efter att bara läst rubriken.
Det han vill är att medlemmarna lämnar förslag, alltså motioner, till årsmötet så att d kan vara med o påverka i sina föreningar. Jag hade väntat mig att krönikan skulle handla om typ vardagsmotion efter att bara läst rubriken.
Roliga rubriker etc.
Jag blir förvånad varje gång jag läser "Man [valfritt brott] mot [valfritt antal personer].
Ordvalet gör att jag uppfattar det som om händelsen vore en allmänt vedertagen tillställning.
Ordvalet gör att jag uppfattar det som om händelsen vore en allmänt vedertagen tillställning.
- Grapefrukt
- Anslöt: 2014-10-04
Roliga rubriker etc.
Flinta skrev:I senaste numret av friskispressen har Anders Berg skrivit en krönika med rubriken "Motionera utan att träna".
Anders Berg på årsmötet:
– Fru ordförande. Ärade ledamöter. Jag hade tänkt att motionera om fika, men har tyvärr för dålig kondis.
- Lispington
- Inaktiv
- Anslöt: 2015-01-16