Smarta tips till förvaring
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Smarta tips till förvaring
Hängande skoförvaring eller vad man nu vill ha i de små facken.
http://www.rusta.com/se/skoforvaring-6-fack-p95601318.aspx
http://www.rusta.com/se/skoforvaring-6-fack-p95601318.aspx
Fyrkantiga lådor som staplas på varann som t.ex kan köpas på IKEA. Plåt och glas för de som vill slippa bisfenol och annat rävgift annars duger PP, HDPE, SAN etc.
Använd skåp så att du slipper se sakerna och damma av.
Använd skåp så att du slipper se sakerna och damma av.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Plastbuttar som potatissallad och räksallad ligger i när man handlar det kan man diska ur och försvara smågrejor som pärlor , skruvar , muttrar , knappar osv.
Re: Smarta tips till förvaring
Plastbyttor avsedda att ha som matlådor finns i varenda mataffär för billig peng. De finns oftast i många olika storlekar. På IKEA kan man köpa 17 plastbyttor för 39 kr. Jag har hårsnoddar, smycken och pysselsaker i dem.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Lilla Gumman skrev:På IKEA kan man köpa 17 plastbyttor för 39 kr
Vilken varukod har denna? bild?
- plåtmonster
Min säng är bra för takbox-funktionen gör att man kan skjuta in sängen med huvudgaveln innerst i en sovalkov och ändå komma åt att förvara saker under den utan att behöva ha tillgång till ena långsidan.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Eller vad heter den?plåtmonster skrev:Lilla Gumman skrev:På IKEA kan man köpa 17 plastbyttor för 39 kr
Jag har letat på ikea.se men kan inte hitta någon sådan produkt (tyvärr är inte sidan speciellt bra för att kunna leta med de kriterier du angett hittills).
Vissa produkter finns endast i en fysisk butik och syns inte i webb - butiken. tyvärr.
Miche skrev:Eller vad heter den?plåtmonster skrev:Lilla Gumman skrev:På IKEA kan man köpa 17 plastbyttor för 39 kr
Jag har letat på ikea.se men kan inte hitta någon sådan produkt (tyvärr är inte sidan speciellt bra för att kunna leta med de kriterier du angett hittills).
PRUTA
Burk med lock, set om 17, transparent, grön
39 kr / styck
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60149673/
Problemet med "PRUTA" är att burkarna är i olika storlek. Inget bra om man vill packa tätt. Det finns bra burkar på IKEA men de kostar cirka 50 kr styck vilket blir en del.
- plåtmonster
plåtmonster skrev:Problemet med "PRUTA" är att burkarna är i olika storlek. Inget bra om man vill packa tätt. Det finns bra burkar på IKEA men de kostar cirka 50 kr styck vilket blir en del.
Men prisvärt om man vill ha burkar i olika storlek.
Själv föredrar jag en massa olika storlekar på burkarna vilket tillåter att man kan förvara olika saker i dom.
Arkivlådor i den där stilen. Har gjort ett under för mina pappersystem. Det som inte funkar i pärm, och ska sorteras bort en längre tid, men inte slängas hamnar i en sån.
Såg just att clasolsson SLUTAT sälja dom. Suck. Men biltema har nåt liknande, och de är inte ensamma i världen om det
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jag skulle tro att alla kontorsleverantörer har såna där arkivlådor (arkivfack?) - jag minns inte vad de brukar kallas i katalogen. Våra äckelnomer har pippi på såna.