Foto-tråd
Foto-tråd
antonius skrev:Fina bilder och jag får också såriga läppar på vintern, varför får man det?
Vet inte, men jag biter sönder mina när de är torra så blir nog lite värre då.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Foto-tråd
geocache skrev:Hallå Dandelo!
Vad för sorts djur föreställer den översta bilden? Och vad använde du för brännvidd när du tog den bilden?
Jag skulle tro att det är en mal. Inte helt hundra på det. Kallar den wombat
Det var så längesedan jag tog bilden. Minns att det var ett macro-objektiv jag lekte runt med.
Foto-tråd
Dandelo skrev:Jag skulle tro att det är en mal. Inte helt hundra på det. Kallar den wombat
Det var så längesedan jag tog bilden. Minns att det var ett macro-objektiv jag lekte runt med.
Mal, ok. Först tänkte jag det var en fladdermus, men så såg jag antennerna på huvudet, och fladdermöss har ju sin "radar"-antenn inbyggd.
Foto-tråd
Underbart väder i Idre Fjäll! Tagen nerifrån nordbackarna.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- TheWonderer92
- Anslöt: 2014-05-14
Foto-tråd
Det enkla kan vara lite vackert ibland
Har förstärkt färgerna en aning, annars ingen större redigering
Har förstärkt färgerna en aning, annars ingen större redigering
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Foto-tråd
Måste ju bara få skryta lite över ett eget kort också som jag blir rätt så stolt över.
Faktiskt inte redigerad, den blev bara mörk av att den är tagen i motljus men blommorna behöll ändå av någon anledning sin färg rätt bra.
Faktiskt inte redigerad, den blev bara mörk av att den är tagen i motljus men blommorna behöll ändå av någon anledning sin färg rätt bra.
Foto-tråd
Puzzle skrev:Måste ju bara få skryta lite över ett eget kort också som jag blir rätt så stolt över.
Oj vad vackert vart är det taget?
Foto-tråd
Himlen en midsommar
- RainBowChild
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2013-07-12
Foto-tråd
Lynx-66 skrev:Jag har så svårt att hitta nåt jag vill fota nuförtiden, men det är nog inte omgivningens fel.
Kodak moment.
- nomemorytoday
- Anslöt: 2018-01-13
Återgå till Intressanta intressen