Vad ska du bli när du blir stor?
48 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
HandOfGod137 skrev:colaflaska skrev:sugrövmanövern skrev:Crazy Catlady.
Jag ska bli en RIK crazy cat lady.
Eccentric cat lady.
Ja, om man är fattig så är man galen, om man är rik så är man bara eccentric. Mycket smart det där.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-02-23
Stor som i... vadå? På längden? Bredden? Vad har storlek gemensamt med ovan nämnda yrken/sysslor (och isåfall vad finns det för fler alternativ dolda i valet "Annat"?)? Jag hänger inte med alls i erat prat så jag förstog inte den gemensamma nämnaren ens av inläggen innan detta av mig.
KNSNNTR skrev:Stor som i... vadå? På längden? Bredden? Vad har storlek gemensamt med ovan nämnda yrken/sysslor (och isåfall vad finns det för fler alternativ dolda i valet "Annat"?)? Jag hänger inte med alls i erat prat så jag förstog inte den gemensamma nämnaren ens av inläggen innan detta av mig.
Den dagen du blir 3 meter lång, 2 meter bred och väger ca ett ton.
Det är den dagen de undrar vad du ska jobba som
Skojar med dig!!
MrLife skrev:KNSNNTR skrev:Stor som i... vadå? På längden? Bredden? Vad har storlek gemensamt med ovan nämnda yrken/sysslor (och isåfall vad finns det för fler alternativ dolda i valet "Annat"?)? Jag hänger inte med alls i erat prat så jag förstog inte den gemensamma nämnaren ens av inläggen innan detta av mig.
Den dagen du blir 3 meter lång, 2 meter bred och väger ca ett ton.
Det är den dagen de undrar vad du ska jobba som
Skojar med dig!!
Va?
Jag blir aldrig vuxen, är 30 o känner mig som 12 eller nått.
Ensamheten gör stor skada känns det som.
Ensamheten gör stor skada känns det som.
Ensamhet kan vara en styrka, människor är ju bl.a som ni här kallar det, NT. Med mindre vettiga sidor...
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Jag far illa av ensamheten men kan få vardagen o funka om
det finns nånting mer än bara en simhall att gå till.
Bo på små orter är inte helt optimalt för en sån som mig heller.
det finns nånting mer än bara en simhall att gå till.
Bo på små orter är inte helt optimalt för en sån som mig heller.
Fritidsforskare, med inriktning mot hobby.
Kommer ta en Master på det sen.
Kommer ta en Master på det sen.
Operastjärna, serietecknare, bok/musikrecensent, konstguide och chef för ett katthem.
Har planer på att rita en seriebok för barn och ungdomar, om medicinhistoria. Den skall heta Har ni pest, eller?
Har planer på att rita en seriebok för barn och ungdomar, om medicinhistoria. Den skall heta Har ni pest, eller?
Jag önskar jag visste vad jag ville. Men efter 40 år har jag fortfarande ingen aning.
Äventyreska / resa till Söderhavet och hitta min Paradisö .
Miljonär som skänker pengar till katolska kyrkan , kloster , katolska sjukhus , katolska äldreboende m.m.
Miljonär som skänker pengar till katolska kyrkan , kloster , katolska sjukhus , katolska äldreboende m.m.
Neonland skrev:Bebyggelseantikvarie är tanken.
Vad innebär det?
Låter som du jobbar med gamla byggnader och dess historia.
Jobba på kommun/museum typ?
Hade tänkt bli poleice, men det får man ju inte med diagnoser, så får bli Journasmart istället.
Tips: korrekturläs efteråt om du använder mobil med autocorrectMsTibbs skrev:Hade tänkt bli poleice, men det får man ju inte med diagnoser, så får bli Journasmart istället.
Huggorm skrev:Tips: korrekturläs efteråt om du använder mobil med autocorrectMsTibbs skrev:Hade tänkt bli poleice, men det får man ju inte med diagnoser, så får bli Journasmart istället.
Nope.
pol=pole is=ice
Journa - list=smart
Jag har börjat känna att jag är på väg att bli lite vuxen nu, mer än halvvägs i livet. På frågan vad jag vill bli skulle jag så sent som för nåt halvår sen svarat mentalskötare, men jag börjar undra. Känner mig rätt vilsen...
-Än så länge finns det ingenting som heter brandhen....ärligt talat, hör inte trådförfattaren själv hur dumt det låter?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:-Än så länge finns det ingenting som heter brandhen....ärligt talat, hör inte trådförfattaren själv hur dumt det låter?
Det tror jag nog att vederbörande gör.
Kanske inte en helt seriös omröstning så att säga. "Forumist" står dessutom två gånger.
Forumist och mig själv är jag ju redan. Jag tror att jag också kör på Crazy cat lady då.
Jag tycker brandhen låter roligt. Får mig att tänka på brandchefen Greger Hawkwind i pumps. Och grejen med neologismer är ju just att de inte finns förrän dom börjar användas. Så nu tänker jag börja använda brandhen.
- HandOfGod137
- Anslöt: 2014-12-06
Återgå till Att leva som Aspergare