Tex mex-buffé, Vasas, Stockholm, 6/1
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Schemat efter jul ger en naturlig förskjutning på en vecka, och på det nya årets första tisdag börjar allt med - vad annars - Vasas.
Vi ses som vanligt vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, framåt Pressbyrån, kl 19.00. Går bort till Vasas till 19.15, eller så fort alla anmälda är på plats, eller när vi ser att de enda anmälda som ännu inte dykt upp är folk som varit på Vasas förut och hittar dit.
Som vanligt kan man även beställa enligt deras ordinarie meny om man hellre vill det. Det skulle väl vara den vi har här: http://www.kvartersmenyn.se/kvm-admin/_ ... _Carte.pdf
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord är bokat för ca tre bord på den nya "hyllan" på Vasas. På hela hyllan finns plats för drygt 20 pers, blir vi så många säger vi förstås till om att vi vill boka hela. Det vore ju coolt om vi kunde utöka till att det är hela "hyllan" vi fyller...
Har inga egentliga anmälningar än så länge. Men *ganska* tidig trådstart...
Välkomna!
Vi ses som vanligt vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, framåt Pressbyrån, kl 19.00. Går bort till Vasas till 19.15, eller så fort alla anmälda är på plats, eller när vi ser att de enda anmälda som ännu inte dykt upp är folk som varit på Vasas förut och hittar dit.
Som vanligt kan man även beställa enligt deras ordinarie meny om man hellre vill det. Det skulle väl vara den vi har här: http://www.kvartersmenyn.se/kvm-admin/_ ... _Carte.pdf
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord är bokat för ca tre bord på den nya "hyllan" på Vasas. På hela hyllan finns plats för drygt 20 pers, blir vi så många säger vi förstås till om att vi vill boka hela. Det vore ju coolt om vi kunde utöka till att det är hela "hyllan" vi fyller...
Har inga egentliga anmälningar än så länge. Men *ganska* tidig trådstart...
Välkomna!
Med nya designen och loggan har de ju börjat stava Vasas rätt på svenska, utan genitiv-apostrofen som förut.
Så det är som en vanlig tisdag på Vasas trots att det är helgdag? Här ser jag än så länge bara vad som händer denna vecka. (De hade helt stängt på julafton och juldagen och stängt till kl. 14 på annandagen.)
Men hur dum får jag vara, det är ju helgdag, ja... Det brukar i vart fall innebära ingen buffé. Jag försöker ringa idag och kolla att det åtminstone är öppet. För några år sedan var det tisdag på trettondagsafton, och då var det ju i alla fall öppet som en lördag. Återkommer under dagen! *skämsmössa på*
Verkar vara konstant upptaget på Vasas telefon denna förmiddag. Blir kanske si och så med möjligheter att fortsätta försöka ringa dem. Jag kommer hem från Karlstad på nyårsdagens kväll. Om någon i stan har vägarna förbi vid Odenplan och hinner in och kolla med dem är det välkommet!
Idag är det i alla fall tisdag och varken helgdag eller helgafton.
Jodå, jag kom fram till sist. Det är i alla fall öppet som en söndag, men vi kan nog inte räkna med någon buffé. Så pass, då blir det premiär för mig att beställa från övrig meny efter renoveringen...
Lär komma!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
jag kommer! detta får bli min första aspergerträff ! har suttit hemma för mycket och det ska bli roligt att för första gången träffa andra med asperger!
Jag kommer
- hearnothing
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-12-02
Happy Epiphany Day! Klart den ska firas med trevligt sällskap!
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04