Att gå till apoteket. En skräckhistoria.
Ja, bli miljöhjälte samtidigt som man mår bra
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Du är då speciell...Richard skrev:Men de har börjat med högre säkerhet på det som kasseras sen jag skrev om min upplevelse på bl.a Flashback 2004. Det har bl.a varit med i radion.
Vad ska nästa nyhet handla om när det gäller dina idéer?
Miche skrev:Du är då speciell...Richard skrev:Men de har börjat med högre säkerhet på det som kasseras sen jag skrev om min upplevelse på bl.a Flashback 2004. Det har bl.a varit med i radion.
Vad ska nästa nyhet handla om när det gäller dina idéer?
Jag hoppas på ingenting... Jag har slutat missbruka o syssla med farliga experiment.
Eller jo, kanske, att mina målningar o den biografi jag funderar på att skriva blir känd!
Du har bättre förutsättningar än oss andra för att lyckas med tanke på publiciteten i världspressen...Richard skrev:Eller jo, kanske, att mina målningar o den biografi jag funderar på att skriva blir känd!
Inte alla nätforum som kan skryta med en världskändis
Går säkert att sälja in en titel i stil med "How I did the fission thing on my stove"
Säljer den bra kanske du inte behöver bidrag från FK.
Går säkert att sälja in en titel i stil med "How I did the fission thing on my stove"
Säljer den bra kanske du inte behöver bidrag från FK.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Miche skrev:Ha4 set läkare från många länder utanför EU, troligen invandrade läkare med en SFI-utbildning innan de börjar jobba i Sverige och knappt förstår halvsju men det är fortfarande läkarförbundet och riksdagen som begränsat antalet utbildningsplatser för läkarna som bär ansvaret för katastrofen.plåtmonster skrev:Landstingen kringgår detta genom att anlita läkare från EU.
De går en speciell kurs i svenska för läkare efter SFI (och SAS). När jag pluggade på komvux pratade jag med en svenskfödd kvinna som vuxit upp i sydamerika, hon skulle gå en sån speciell kurs för läkare. Pratade flytande svenska.
Återgå till Aspergare och vården