Aspergerträff 13:e december i Tumba
46 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Hej, alla!
Jag tänkte öppna upp mitt hem för lite samkväm och aspig social tillvaro genom att helt enkelt ordna en liten träff i mitt lilla hem.
Jag kommer troligtvis bjuda på glögg , alkoholfri- och/eller med alkohol, pepparkakor och lussebullar, då träffen äger rum i adventstider, nämligen lördagen den 13:e december.
Mat kommer jag inte bjuda på , men vill man äta kan man antingen ta med mat eller gå o handla på pizzerian i närheten, klassiskt aspergerkoncept med andra ord. Pizzerian har inte bara pizza utan även sallader, kebab och del pastarätter som t.ex lasagne.
Jag tänkte mig från Kl. 16 o framåt,
För intresserade så kan ni skicka PM för att få mer exakta uppgifter om min adress .
- ligt Välkomna
Jag tänkte öppna upp mitt hem för lite samkväm och aspig social tillvaro genom att helt enkelt ordna en liten träff i mitt lilla hem.
Jag kommer troligtvis bjuda på glögg , alkoholfri- och/eller med alkohol, pepparkakor och lussebullar, då träffen äger rum i adventstider, nämligen lördagen den 13:e december.
Mat kommer jag inte bjuda på , men vill man äta kan man antingen ta med mat eller gå o handla på pizzerian i närheten, klassiskt aspergerkoncept med andra ord. Pizzerian har inte bara pizza utan även sallader, kebab och del pastarätter som t.ex lasagne.
Jag tänkte mig från Kl. 16 o framåt,
För intresserade så kan ni skicka PM för att få mer exakta uppgifter om min adress .
- ligt Välkomna
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
Låter awesome, hör av mig via pm om jag är hemma och kan komma över men just nu är det inget planerat då allafall
Kul initiativ! Jag kommer gärna. Vet inte om du kommer ihåg det, men vi har redan träffats en gång för ett par år sedan!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag har redan skickat PM men jag tänkte bara gå ut med det officiellt också, så folk kan se hur många som eventuellt dyker upp.
- Enormouse91
- Anslöt: 2011-03-03
Pemer skrev:Kommer.
Ska du nu hälsa på digsjälv?
Nej nu misstog jag mig trodde det var Pemerträff.
Är tråden fortfarande aktuell?
- Freddy Dreadful
Freddy Dreadful skrev:Är tråden fortfarande aktuell?
Jag förmodar det. Trådstartaren har inte gett något annat besked och datumet är inte passerat.
Jag kommer gärna förbi om man får?
har betett mig tvivelaktigt här kan jag erkänna
*shit happens*
har betett mig tvivelaktigt här kan jag erkänna
*shit happens*
Närvarar gärna om det går. Ska skicka PM snart...
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Ni får ha det så trevligt!
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Äsch då. Det krockade till sig för mig. Kan inte komma denna gång.
Som det ser ut nu kan jag komma förbi men är rätt pank men kan väl klara mig utan att käka några timmar utan att dö i suppose så jag kommer nog
Jag kommer inte i alla fall. Jag har varit sjuk hela veckan och har dessutom inte läst på vad som innebär med Aspergerträffar, om det är något för mig. Men jag hoppas ni har det trevligt i alla fall!
- Enormouse91
- Anslöt: 2011-03-03
Aspergerträffar innebär ingenting speciellt mer än att det är folk med Asperger som träffas! Hade jättegärna kommit själv, men fick tyvärr förhinder här i sista stund!Enormouse91 skrev:Jag kommer inte i alla fall. Jag har varit sjuk hela veckan och har dessutom inte läst på vad som innebär med Aspergerträffar, om det är något för mig. Men jag hoppas ni har det trevligt i alla fall!
- Freddy Dreadful
Hej, har nån hört nåt ifrån ullstrumpan ? Jag tänkte eventuellt komma, det vore trevligt...
Mvh
C
Mvh
C
Chrilleb skrev:Hej, har nån hört nåt ifrån ullstrumpan ? Jag tänkte eventuellt komma, det vore trevligt...
Mvh
C
Hon tycks inte ha varit inloggad sen i söndags, så några PM från den här veckan har hon nog inte sett. Jag funderade också på att komma.
Hon tycks inte ha varit inloggad sen i söndags, så några PM från den här veckan har hon nog inte sett. Jag funderade också på att komma.
Ok tack HGJ, vi avvaktar då...
Mvh
C
Ok tack HGJ, vi avvaktar då...
Mvh
C
Tumba, jag tenkte det är något kjent med navnet Tumba. Så slo det mej nu, det er jo där man finner Tumba Pappersbruk och Tumba Bruksmuseum. Grymt ställe.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-02-23
ullstrumpan skrev:Jag tänkte öppna upp mitt hem för lite samkväm och aspig social tillvaro genom att helt enkelt ordna en liten träff i mitt lilla hem.
Jag tycker det är veldig snilt/bra gjort. Att öppna upp sitt hem slik. Lykke til.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-02-23