Vikttäcke
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Vikttäcke
Pieohpah skrev:Jag har provat och fått ett beställt. Är det någon som har erfarenheter av det?
Haft vänner som använt sådana. Det lilla jag provade så tyckte jag nästan att de trängde på knotigare ställen (armbågar, knäskålar, höftkammar o.s.v.). Så tyckte att de var lite obehagliga och obekväma. Detta även för att jag kände mig inträngd ungefär.
- BloodyPirate
- Anslöt: 2014-02-18
Vikttäcke
Det var ungefär så för mig i början men med tiden sov jag lite bättre, vaknade färre gånger under natten.cocos skrev:Har ett 10 kg kedjetäcke. Jag gillar känslan och blir mer lugn av det. Svag positiv effekt på sömn för min del däremot.
Vikttäcke
Miche skrev:Jag hade nytta av mitt kedjetäcke fram tills jag träffade min älskling.Pieohpah skrev:Jag har provat och fått ett beställt. Är det någon som har erfarenheter av det?
En älskling låter mysigare än ett bolltäcke. Men frågan är var man hittar en älskling!
Vikttäcke
Miche skrev:Det var ungefär så för mig i början men med tiden sov jag lite bättre, vaknade färre gånger under natten.cocos skrev:Har ett 10 kg kedjetäcke. Jag gillar känslan och blir mer lugn av det. Svag positiv effekt på sömn för min del däremot.
Okej det låter lovande. Skönt att det fungerar bra för dig.
Vikttäcke
Maggi skrev:En älskling låter mysigare än ett bolltäcke. Men frågan är var man hittar en älskling!
Ryska postens postorder. Nu ingår även leverans via ubåt som bonus ..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Vikttäcke
Jag föredrar kedjetäcke över bolltäcke. Jag använder kedjetäcke 7kg, tempurkudde och bio alarm klocka.
http://www.sleepcycle.com/
http://www.sleepcycle.com/
Vikttäcke
Ja hittade henne på en diskussionsträff som annonserades här i forumet.Maggi skrev:Miche skrev:Jag hade nytta av mitt kedjetäcke fram tills jag träffade min älskling.Pieohpah skrev:Jag har provat och fått ett beställt. Är det någon som har erfarenheter av det?
En älskling låter mysigare än ett bolltäcke. Men frågan är var man hittar en älskling!
Re: Vikttäcke
Jag valde det som funkade bäst för mig. Bolltäcke med kanaler, bollar med diameter på typ 4 cm, 10 kg. Fick direktrespons likt akupressur.
Återgå till Att leva som Aspergare