Chatting
24 inlägg
• Sida 1 av 1
Chatting
Chat är också nåt man kan träna på, jag har aldrig gjort det med tänkte att jag kanske kan prova på.
- napoleon78
- Anslöt: 2014-10-13
Chatting
På forum brukar själva forumet vara för diskussion och chatten är de som vill ha konversationer. Kunna prata om enkla saker, vardagssaker. Du kanske ser det som kallprat, vilket det är för det mesta men det är också i chatten folk till slut öppnar sig mer för varandra, man delar med sig av personlig information etc.
Chatting
Lamprecht skrev:På forum brukar själva forumet vara för diskussion och chatten är de som vill ha konversationer. Kunna prata om enkla saker, vardagssaker. Du kanske ser det som kallprat, vilket det är för det mesta men det är också i chatten folk till slut öppnar sig mer för varandra, man delar med sig av personlig information etc.
Ja, chatten er vel for de som ønsker kontakt med andre mennesker.
Chatting
Sura Aspergare är inte särskilt charmerande heller. Tycker det är bra om de håller sig borta från chatten.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Chatting
River skrev:Kanskje jeg ønsker kontakt med andre mennesker, men tror ikke at jeg kunne fått det til på chatten.
Du har inte ens försökt. Allt möjligt avhandlas på chatten. Bajs, kiss, Kuk, döden, kakrecept, Gud, äktenskap, självmord, hur man skaffar vänner, personlighetsanalyser - allt i prinbcip utom porr för det får vi inte ha där inne.
Du väljer vad du vill prata om, säg ett ämne så ser du om någon fler hakar på ditt initiativ.
- sugrövmanövern
Chatting
Jag svarade just på en grej i chatten som personen skrev för 40 minuter sedan . Alla som chattar är inte skitnödiga kravmaskiner.Dagobert skrev:Om jag säger nåt i chatt och nån svarar så känner jag pressen att genast svara, och det kan jag sällan. Jag behöver tid att reflektera, annars blir det bara jaså, jaha. Därför chattar jag inte, det är bättre med forum.
- sugrövmanövern
Chatting
Ingen i chatten kommer tvinga på dig nån kvinna. Det är chill och trevligt i chatten, gå dit nu och se om det finns nån att snacka med.River skrev:Forresten behøver jeg ikke å gå som en katt rundt grøten!
Jeg har aldri vært sammen med en kvinne før, og det akter jeg å fortsette med!
Nemlig det!
- sugrövmanövern
Chatting
sugrövmanövern skrev:Jag svarade just på en grej i chatten som personen skrev för 40 minuter sedan . Alla som chattar är inte skitnödiga kravmaskiner.Dagobert skrev:Om jag säger nåt i chatt och nån svarar så känner jag pressen att genast svara, och det kan jag sällan. Jag behöver tid att reflektera, annars blir det bara jaså, jaha. Därför chattar jag inte, det är bättre med forum.
Jaså.
Chatting
sugrövmanövern skrev:Ingen i chatten kommer tvinga på dig nån kvinna. Det är chill och trevligt i chatten, gå dit nu och se om det finns nån att snacka med.River skrev:Forresten behøver jeg ikke å gå som en katt rundt grøten!
Nemlig det!
Er dette en felle?
Chatting
River skrev:sugrövmanövern skrev:Ingen i chatten kommer tvinga på dig nån kvinna. Det är chill och trevligt i chatten, gå dit nu och se om det finns nån att snacka med.River skrev:Forresten behøver jeg ikke å gå som en katt rundt grøten!
Nemlig det!
Er dette en felle?
mmm
Chatting
ja.River skrev:sugrövmanövern skrev:Ingen i chatten kommer tvinga på dig nån kvinna. Det är chill och trevligt i chatten, gå dit nu och se om det finns nån att snacka med.River skrev:Forresten behøver jeg ikke å gå som en katt rundt grøten!
Nemlig det!
Er dette en felle?
- sugrövmanövern
Återgå till Intressanta intressen