Chemtrails!!!
54 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Chemtrails!!!
Hittade en telefonintervju här från en av Nasa's anställda. Lite seg i början men blir mer intressant ju längre man lyssnar. Börjar komma igång runt 13:35 in i videon, lite pauser emellanåt med vissa grejer som man kan hoppas över om man vill: https://www.youtube.com/watch?v=waz5pKKKJVQ
Chemtrails!!!
Hej, det här var högst intressant, då jag känner att det är nåt med luften utan att veta vad, men jag känner dofter ifrån himlen ibland som jag undrar vad det är.
Chemtrails!!!
Det har inget med chemtrails att göra som enbart handlar om konspirationsteori utan grund.Chrilleb skrev:Hej, det här var högst intressant, då jag känner att det är nåt med luften utan att veta vad, men jag känner dofter ifrån himlen ibland som jag undrar vad det är.
Chemtrails!!!
Miche skrev:Det har inget med chemtrails att göra som enbart handlar om konspirationsteori utan grund.Chrilleb skrev:Hej, det här var högst intressant, då jag känner att det är nåt med luften utan att veta vad, men jag känner dofter ifrån himlen ibland som jag undrar vad det är.
Historien är späckad med konspirationer, men nu för tiden förekommer inget sånt
- hassanisaba
- Anslöt: 2014-07-14
Chemtrails!!!
hassanisaba skrev:Miche skrev:Det har inget med chemtrails att göra som enbart handlar om konspirationsteori utan grund.Chrilleb skrev:Hej, det här var högst intressant, då jag känner att det är nåt med luften utan att veta vad, men jag känner dofter ifrån himlen ibland som jag undrar vad det är.
Historien är späckad med konspirationer, men nu för tiden förekommer inget sånt
Jo, religion.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Återgå till Intressanta intressen