Sommarträffar 2014 - Värnamo-Växjö-Alvesta-Ljungby (Småland)

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav BenFrylmark » 2014-05-26 15:50:28

Hej alla!

Bor ni i trakterna kring Värnamo, Växjö, Alvesta eller Ljungby, och känner att det skulle vara roligt att anordna träffar nu i sommar? Hör då gärna av er till mig! Meddela intresse här i tråden eller via PM, så försöker vi att styra upp nånting.

För säkerhets skull bör jag kanske påpeka att du som ev är intresserad inte nödvändigtvis behöver bo just på ovan nämnda orter, utan vi får försöka att vara lite flexibla. Men själv finns jag mellan Värnamo och Växjö och utgår därifrån.

Fika på stan? Grillkväll? Picknick? Promenad? Kom med förslag! Jag vet att många känner att det är svårt/jobbigt att organisera, så jag tar på mig det - OK?

Hör av er! :-)Happy

Moderator atoms - modifierade rubriken.
BenFrylmark

Anslöt: 2014-05-04

Inläggav BenFrylmark » 2014-07-05 20:02:31

Puffar! Det kan väl aldrig vara så att jag är ensam om att ha AS-diagnos i de här trakterna...? :P

Intresserade kan höra av sig här eller via PM. Tycker ni att det är jobbigt att organisera/dra ihop en träff, så fixar jag det :-)Happy
BenFrylmark

Anslöt: 2014-05-04

Inläggav Blezza » 2014-07-10 1:05:06

Nej då du är inte ensam.. Fast vem vet hur många som finns, och sen hur många av dem som faktiskt besöker denna sida emellanåt?

Bor själv nära Alvesta, om det finns något intresse kanske jag kan hänga med men men det kanske är lite krabbigt att just få folk att ta initiativet. Själv är jag ofta tveksam att vara med folk men sen när man väl är där brukar det väl släppa lite.

Lite sprit eller "dylikt" skadar ju inte heller om du vet vad jag menar :-)002
Blezza

Anslöt: 2014-02-08

Inläggav Grapefrukt » 2014-10-04 20:34:35

Jag bor i Ljungby sedan en och en halv månad tillbaks, och jag tycker att det skulle vara jättekul att vara med på en träff eftersom jag har svårt att lära känna folk om syftet är just att lära känna folk.
Men om det kombineras med aktiviteter t.ex. brännboll så blir det för mig mycket lättare.

Nu känner jag att jag börjar komma bort ifrån ämnet men om vi blir fler kan du i alla fall räkna med mig. :-)Happy

(edit: Tilläggas bör även att jag blev medlem igår, hade jag varit medlem tidigare hade jag visat intresse tidigare.) :-)Happy
Grapefrukt

Anslöt: 2014-10-04

Återgå till Träffar

Logga in