Vi tjejer vill också vara med, hur långa är ni?
41 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Jag är 169 cm hög
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Beställde ett nytt pass ochi samma veva upptäckte jag att jag har krympt!!!! 3-4 cm dämmit!!!! jag måste börja gå med klackar igen. Ugh.
Näe, den verkar ha missats.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Jag landade på 185, även om jag bra mycket hellre hade varit 175...
1.75, hade gärna varit lite kortare då jag dels hade velat ha klackskor utan att bli längre än dom allra flesta och som en del redan sagt så är det krångligt med kläder. När kläderna är tillräckligt långa så är dom oftast för stora på bredden så det ser pösigt ut.
174 cm sist ja mätte mig Och har nog inte vuxit mer än det, hoppas jag haha!!
163! Tycker oftast det är helt okej att vara lite kortare än medel
Höga klackar är inte bra. Det blir svårt att springa ifrån skurkarna i actionfilmerna då.Puzzle skrev:1.75, hade gärna varit lite kortare då jag dels hade velat ha klackskor utan att bli längre än dom allra flesta och som en del redan sagt så är det krångligt med kläder.
nescio skrev:Höga klackar är inte bra. Det blir svårt att springa ifrån skurkarna i actionfilmerna då.
Det har du i för sig rätt i, plus att mitt balanssinne är så pass felkopplat så jag kan snubbla till när jag står still så jag hade nog brutit benen av mig flera gånger om..
Puzzle skrev:1.75, hade gärna varit lite kortare då jag dels hade velat ha klackskor utan att bli längre än dom allra flesta och som en del redan sagt så är det krångligt med kläder. När kläderna är tillräckligt långa så är dom oftast för stora på bredden så det ser pösigt ut.
Jag är en decimeter längre än dig, men använder gärna klackar. När det gäller klackar är mottot desto högre desto bättre. Har man problem med min längd, även i klackar, så är det deras problem och jag kunde inte bry mig mindre.
Så självklart kan du använda klackar utan problem.
Neonland skrev:Jag är en decimeter längre än dig, men använder gärna klackar. När det gäller klackar är mottot desto högre desto bättre. Har man problem med min längd, även i klackar, så är det deras problem och jag kunde inte bry mig mindre.
Så självklart kan du använda klackar utan problem.
Problemet är väl att jag inte gillar att bli längre än alla andra men skulle jag hitta en grupp där alla är längre än mig så skulle jag lätt ha klackar jämt eller i alla fall väldigt ofta. Senaste exet runt var 1,95 så då passade jag på att använda alla underbara klackskor som annars mest brukar samla damm.
Återgå till Intressanta intressen