Uppiffning av aspergare? Intresseförfrågan.
58 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
weasley skrev:Ni som utsattes för mej och Inger, vad tyckte ni? Tror ni att ni kan ha någon nytta av de blandade tipsen och råden?
Ja, det tror jag. (Kan ju inte veta säkert innan jag har prövat...)
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Ni som utsattes för mej och Inger, vad tyckte ni? Tror ni att ni kan ha någon nytta av de blandade tipsen och råden?
Ja, det var särskilt kul att jag brukar gilla och försöka bära så många av de färger som det visade sig att jag passar bra i.
Ska bli intressant att se ut nya brillor också... rätt så snart, förmodar jag...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
Detta låter grymt intressant. Jag gick en färg & stilkurs för några år sedan o. det var kul. Kan vi inte starta en tråd i övriga ämnen där vi utbyter färg, form & stiltips, osv. Vore kul!
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Ja, det var särskilt kul att jag brukar gilla och försöka bära så många av de färger som det visade sig att jag passar bra i.
För mig är det tvärtom så att jag knappt har ett enda plagg i rätt färger. Så från det här totala bottenläget kan det ju bara bli bättre...
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
Kristofer skrev:Tack så mycket för både råd och komplimanger! Det betydde jättemycket för mig!
En fråga återstår efter min session dock. Vad ska jag göra med håret? (Så länge jag nu har kvar det)
Ingenting - det är bra som det är. (Tycker denna halva av aspie-stilpoliserna i alla fall.)
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
Kristofer skrev:Tack så mycket för både råd och komplimanger! Det betydde jättemycket för mig!
En fråga återstår efter min session dock. Vad ska jag göra med håret? (Så länge jag nu har kvar det)
Du är ju hur snygg som helst. Du behöver inte göra om nåt, så vitt jag bedömer det iaf.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Aha, det är här ni gömmer er, ni som inser behovet av AS Make Over. Den tråd jag startade "Kurser i social kompetens" tänkte jag skulle handla om sådana här saker, inte att se ner på sig själv som aspergare, men att lära sig lite nya grejer (beteende, utseende, kläder etc) som jag göra livet lättare i den här tillvaron.
Grattis förresten till den lyckade AS-träffen nyss! Kul att få SE varandra?
Grattis förresten till den lyckade AS-träffen nyss! Kul att få SE varandra?
Senast redigerad av Debbido 2011-05-04 14:20:41, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor