Jag, Titti, avgår som moderator.
35 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Titti we löve you.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Jaha, dagcentrifieringen kommer alltså att accelerera ohämmat nu när det inte längre finns en något så när sansad människa i ledningen som kan hålla emot när tant-trojkan ska försöka ta hand om och uppfostra oss.
Jaja, tack för det som var.
Jaja, tack för det som var.
-En sån utveckling vill vi inte ha nej.
Moderatorskapet innebär icke att man automatiskt blir moralisk överhöghet och tankepolis.
Ännu mindre innebär det att man är virtuell dagisfröken då vi som skriver här är vuxna människor.
Återigen: vuxna människor skriver på eget ansvar.
Moderatorskapet innebär icke att man automatiskt blir moralisk överhöghet och tankepolis.
Ännu mindre innebär det att man är virtuell dagisfröken då vi som skriver här är vuxna människor.
Återigen: vuxna människor skriver på eget ansvar.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Tack för alla uppskattande ord. Det känns bra att få det även från sådana jag har haft (också mer än en) anledning att ingripa mot under åren.
Jag har sovit otroligt mycket sedan jag avgick. Det är tröttande med meningsskiljaktligheter och sorgearbete. Men jag kommer på fötter igen med tiden.
Jag har sovit otroligt mycket sedan jag avgick. Det är tröttande med meningsskiljaktligheter och sorgearbete. Men jag kommer på fötter igen med tiden.
Titti skrev:Tack för alla uppskattande ord. Det känns bra att få det även från sådana jag har haft (också mer än en) anledning att ingripa mot under åren.
<3
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Tycker det är glädjande att du fortsätter vara kvar och att ni "skiljs" som vänner. Vem vet, kanske du är tillbaka en dag igen.
Jag kan bara instämma i det som tidigare sagts i tråden. Titti, du har gjort ett fantastiskt jobb och du kommer att saknas! Skönt att höra att du iaf inte lämnar forumet för gott!
Undrar vad det var för meningsskiljaktigheter iom ingenting har förändrats annat än att Titti lämnat... Vilket jag ser som en smärre katastrof faktiskt...
Titti for president!
Titti for president!
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
sugrövmanövern skrev:Undrar vad det var för meningsskiljaktigheter [...]
Det har ju inte vi muppar med att göra förstår du väl, men det är säkert för vårt bästa.
Titti, du har varit super!
+1
tahlia skrev:Dåliga nyheter avlöser varandra vad det verkar. Skulle ljuga om jag påstod att dessa stora meningsskiljaktigheter inte oroar mig.
Vill tacka Titti för all tid hon lagt ned på forumet och oss tidvis påfrestande medlemmar.
+1
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Re: Jag, Titti, avgår som moderator.
Tack för ditt mångåriga ideella och djupa engagemang för forumets bästa. Privat har vi träffats flera gånger på as / forum- träffar. Du har flera ggr lyckats lyfta mig ur mina kaninhål på livets väg, en förmåga som jag vet att du hämtar ur tuffa saker från ditt eget liv.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter