Airsoft - kul med plastkulor

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Sadistic » 2014-02-24 0:21:13

Tänkte man kunde prata lite om airsoft i den här tråden :) är själv en rätt ny airsoftare, började för ca 2 år sedan kanske?

det jag tycker om med airsoft är att det hjälpt mig dels med att ignorera min fobi för insekter, samt att jag faktis hittat en 'sport' som innebär lite fysisk ansträngning som jag finner kul. Jag menar, vad är mer kul än att skjuta på sina kompisar medan man skrattar hysteriskt? haha :)

Men förutom det rent sportsliga så kan man ju lätt använda airsoft i tex lajv, vilket är riktigt kul. är med på ett post apocalypse lajv som jag har rätt kul med :)

Just nu i min ägo har jag en ak47:a och en Tommygun - kan dock säga att det senare är frukttat jobbigt att springa runt med :P
Sadistic

Anslöt: 2013-12-09

Inläggav Huvudshot » 2014-09-05 21:02:35

Airsoft är grymt kul började själv med airsoft för drygt ett år sedan så man har köpt på sig lite av varje om man säger så vad har du för märken på dina vapen?
Huvudshot
Ny medlem

Anslöt: 2014-09-05

Inläggav geocache » 2015-11-04 2:38:04

Hej!

Jag sysslar visserligen inte med airsoft, men jag skulle vilja ha hjälp med en sak ändå. För ett tag sedan köpte jag en midjeväska med MOLLE-system att fästa "lösa" fickor, vattenflaskhållare och annat med. Jag har letat runt på nätet efter "fickor" att ha ett par tillbehör i, och jag har hittat några olika alternativ, men med bara ett undantag inte hittat några där fickornas mått står angivna. Måtten på de tillbehören är 12x4x2 respektive 9x5x3 centimeter. Är det någon här som känner till några nätbutiker (helst i Sverige) som säljer fickor med passande mått?

/geocache
geocache

Anslöt: 2008-06-16

Återgå till Intressanta intressen

Logga in