Stockholm, diskussionsgruppen 26/8
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Stockholm diskussionsgruppen 26/8
Välkommen till diskussionsgruppen!
Nu drar vi igång höstens träffar!
Nästa träff: Tisdag 26 augusti 2014, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305.
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Nya rutiner
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
(Detta förutsatt att dom är klara med renoveringen som dom skulle göra nu i augusti)
Moderator: Som framgår av nedanstående inlägg är renoveringen inte klar (post1203204.html#p1203204), alltså inget restaurangbesök denna gång.
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett pm här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett pm här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen!
Nixer
Nu drar vi igång höstens träffar!
Nästa träff: Tisdag 26 augusti 2014, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305.
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Nya rutiner
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
(Detta förutsatt att dom är klara med renoveringen som dom skulle göra nu i augusti)
Moderator: Som framgår av nedanstående inlägg är renoveringen inte klar (post1203204.html#p1203204), alltså inget restaurangbesök denna gång.
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett pm här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett pm här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen!
Nixer
Var förbi Vasa's i kväll, och de har inte öppnat än efter renoveringen. Återstår att se om de blir klara till på tisdag, med andra ord, så eftersittningen efter diskussionsträffen nästa vecka kan behöva flyttas någon annanstans.
Själv har jag dessvärre fått förhinder från diskussionsträffen redan i förväg. Jag ska visst aldrig kunna få till det med de tisdagarna.
Själv har jag dessvärre fått förhinder från diskussionsträffen redan i förväg. Jag ska visst aldrig kunna få till det med de tisdagarna.
Nixer skrev:Kvällens ämne: Nya rutiner
Intressant. Ska bli kul att få vara med.
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Hejsan!
Då det kommit information till mig om att Vasas ännu är stängt för renovering, så blir det inget resturang-besök efter diskussionen.
Nixer
Då det kommit information till mig om att Vasas ännu är stängt för renovering, så blir det inget resturang-besök efter diskussionen.
Nixer
Tack för ikväll!
Vi var 11 deltagare som deltog.
Nästa gång är den 23/9, och då blir det förhoppningsvis restuarang besök också.
Ha det så bra tills dess!
Vi var 11 deltagare som deltog.
Nästa gång är den 23/9, och då blir det förhoppningsvis restuarang besök också.
Ha det så bra tills dess!