Akuthjälp på natten?
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Akuthjälp på natten?
Jag försökte senaste månaden två gånger få akut hjälp nattetid.
Hittade ingen Metatråd med tips. Underligt - nog finns det en någonstans på servern?
Upptäckte att jourtelefonerna, som präst och medmänniska har stängt efter kl. 06:00 - chockad sitter man där och undrar över vad som pågår.
Och en natt så ringde jag för första gången jourhavande präst, och han var bra - "väck sovande jouren" sade han.
Och hon pratade en stund och jag vakade vidare.
Men inte får skyddsnäten falera, när man slutligen behöver dom?
*chockad* över detta som hände - nattvaken igen nu igen (och pratsugen).
Hittade ingen Metatråd med tips. Underligt - nog finns det en någonstans på servern?
Upptäckte att jourtelefonerna, som präst och medmänniska har stängt efter kl. 06:00 - chockad sitter man där och undrar över vad som pågår.
Och en natt så ringde jag för första gången jourhavande präst, och han var bra - "väck sovande jouren" sade han.
Och hon pratade en stund och jag vakade vidare.
Men inte får skyddsnäten falera, när man slutligen behöver dom?
*chockad* över detta som hände - nattvaken igen nu igen (och pratsugen).
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Akuthjälp
Den var jättebra, men hur lyckas man söka upp den? Inte logisk titel. Jag sökte på "akut" samt "hjälp" och kanske andra ord. Och efter något i meta-informationen.
Lugn vakennatt idag. Mest chockad över att jag har strul med att göra något sunt mitt i natten.
Men jag vakar lite till och hoppas att någonting blir bra.
Lugn vakennatt idag. Mest chockad över att jag har strul med att göra något sunt mitt i natten.
Men jag vakar lite till och hoppas att någonting blir bra.
- notwoodstock
Akuthjälp
Den är klistrad i avdelningen Aspergare och vården och befinner sig alltså alltid högt upp på den sidan.
Akuthjälp
Miche skrev:Den är klistrad i avdelningen Aspergare och vården och befinner sig alltså alltid högt upp på den sidan.
Tack!
Trodde det var en metatråd.
- notwoodstock
Återgå till Aspergare och vården