Vad ska jag göra?
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Vad ska jag göra?
De e nån på jobbet som sexualtrakasserar mig med att säga varför e du så tyst o lugn? har du inte kammat dig idag? Han e runt omkring mig hela tiden känns som om han försöker närma sig mig. Jag tror han vill ha kontakt. Hur ska jag få honom att respektera mig istället? Vad ska jag säga till honom?
- Kathrine87
- Anslöt: 2013-09-05
Vad ska jag göra?
Kathrine87 skrev:De e nån på jobbet som sexualtrakasserar mig med att säga varför e du så tyst o lugn?
Que? Hur kan det vara sexuella trakasserier?
Vad ska jag göra?
Känns om inte hela bilden är klar. Dock har många svårt för speciellt tysta personer som att alla skall bekräftas till förbannelse.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Vad ska jag göra?
Fråga om du kan hjälpa till med något?Kathrine87 skrev:Hur ska jag få honom att respektera mig istället? Vad ska jag säga till honom?
Vad ska jag göra?
Du har rätt att känna dig trygg på din arbetsplats. Ingen ska sätta sig på dig.
Hur är cheferna på bygget? Är det vettiga människor som lyssnar på sina anställda?
Om inga gängse diplomatiska metoder, som att prata med chefen/facket, funkar finns det hårdare metoder.
Hur är cheferna på bygget? Är det vettiga människor som lyssnar på sina anställda?
Om inga gängse diplomatiska metoder, som att prata med chefen/facket, funkar finns det hårdare metoder.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vad ska jag göra?
Är det hans stil bara, gör han liknande saker med de övriga? Iså fall är det väl bara att noncha, eller ha på dig en t-skirt med den lokala karateklubbens logga som bara dom med svart bälte får och träna 360° kicksparkar på lunchrasten, så han ser det...
Vad ska jag göra?
nallen skrev:Kathrine87 skrev:De e nån på jobbet som sexualtrakasserar mig med att säga varför e du så tyst o lugn?
Que? Hur kan det vara sexuella trakasserier?
de e inte de han säger utan hela hans sätt att närma sig mig.
- Kathrine87
Vad ska jag göra?
Parvlon skrev:Fråga om du kan hjälpa till med något?Kathrine87 skrev:Hur ska jag få honom att respektera mig istället? Vad ska jag säga till honom?
ja jag kör faktiskt med den stilen.
- Kathrine87
Återgå till Att leva som Aspergare