Inget pling i Tapatalk
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Inget pling i Tapatalk
Fram tills för några veckor sedan så plingade alltid min mobil till när jag fick uppdateringar på forumet men nu gör den inte det längre. Är det fler som har det problemet så det typ beror på en uppdatering eller ska jag behöva ladda ner den på nytt?
Inget pling i Tapatalk
Gissar på en inställning, antingen i Tapatalk eller i mobilen (du kanske stängt av medialjud). Ange gärna vad du har för mobil när du ställer sådana här frågor.Ichigo skrev:Fram tills för några veckor sedan så plingade alltid min mobil till när jag fick uppdateringar på forumet men nu gör den inte det längre. Är det fler som har det problemet så det typ beror på en uppdatering eller ska jag behöva ladda ner den på nytt?
Re: Inget pling i Tapatalk
Har en samsung galaxy young. Har kollat alla ljudinställningar jag kan hitta och både stängt av och satt på dem igen men det hjälper inte.
Re: Sv: Inget pling i Tapatalk
Ichigo skrev:Har en samsung galaxy young. Har kollat alla ljudinställningar jag kan hitta och både stängt av och satt på dem igen men det hjälper inte.
Har du loggat ut från ditt googlekonto?
slackern skrev:Har du loggat ut från ditt googlekonto?
Ursäkta att jag lägger mig i men jag använder också Tapatalk. Vad har Googlekontot med det att göra?
Inget pling i Tapatalk
Sedan den senaste uppdateringen av androida operativsystemet så har det slutat visslat vid aviseringen om uppdateringar på facebook. Kan vara samma fenomen på Tapatalk. Googlekontot i sig har inget med detta att göra. för att ha tillgång till Tapatalk måste mn ju logga in på G-mail.
Titti skrev:slackern skrev:Har du loggat ut från ditt googlekonto?
Ursäkta att jag lägger mig i men jag använder också Tapatalk. Vad har Googlekontot med det att göra?
Vet inte egentligen men tycker typ allting är kopplat till det kontot. Trodde bara att det kan bero på det.
Re: Inget pling i Tapatalk
Ok. Jag använder min vanliga mailadress för att logga in på Tapatalk, varken gmail, Facebook eller Google.
Inget pling i Tapatalk
Jag loggar inte heller in med google på Tapatalk. (man kan om man vill men inget måste)
Inget pling i Tapatalk
Jag fick lov att bruka mitt facebookkonto för att alls kunna logga in på min Tapatalk.