Tråden om träning
Tråden om träning
Jag kom i väg till gymmet igår och körde hårdare än hårt - löpträning i 40min på bandet följt av diverse rygg-, rump-, arm-, mag- och benövningar.
Vem påstår att man inte ska träna igenom hela kroppen vid ett och samma pass? För det ska man visst.
Nu har jag träningsvärk från helvetet.
Vem påstår att man inte ska träna igenom hela kroppen vid ett och samma pass? För det ska man visst.
Nu har jag träningsvärk från helvetet.
Tråden om träning
LILITH_ skrev:Nu har jag träningsvärk från helvetet.
Ja är det inte mysigt, när man bara ligger på golvet gnyr...
Tråden om träning
Helt underbart...idag var det dessutom ännu värre. Lårmuskulaturen måste vara typ krossad.antonius skrev:LILITH_ skrev:Nu har jag träningsvärk från helvetet.
Ja är det inte mysigt, när man bara ligger på golvet gnyr...
Tråden om träning
Sådär, nu har jag varit och trännat på gymmet 3 ggr den här veckan efter ett uppehåll sen i våras. Tappade tyvärr sugen då och lyckades inte uppbåda lust att fortsätta. Sen blev det sommar och varmt. Men nu måste jag köra igång igen.
Gick lite trögt, jag tappar mycket på några månader. Lyckades ändå köra ganska hårt. Nu sitter jag med sanslös träningsvärk. Mest i benen. Knappt att jag tog mig ur sängen, fick vrida mig upp för att det gjorde så ont. Men skönt ändå.
Gick lite trögt, jag tappar mycket på några månader. Lyckades ändå köra ganska hårt. Nu sitter jag med sanslös träningsvärk. Mest i benen. Knappt att jag tog mig ur sängen, fick vrida mig upp för att det gjorde så ont. Men skönt ändå.
Tråden om träning
Moggy skrev:Sådär, nu har jag varit och trännat på gymmet 3 ggr den här veckan efter ett uppehåll sen i våras. Tappade tyvärr sugen då och lyckades inte uppbåda lust att fortsätta. Sen blev det sommar och varmt. Men nu måste jag köra igång igen.
Känner igen mig. Försöker komma tillbaka pga uppehåll (sommarjobb), och jag har hittills lyckats överbelasta triceps och blivit svagare i största allmänhet, och nu har jag råkat på mig en förkylning. Tappat motivationen lite grann, jag kan förstås se mig i spegeln och se mina tidigare framsteg men det räcker inte för att få "instinkten" för mig.
Hur gör ni för att få upp motivation igen?
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
Re: Tråden om träning
Idag på träningen fick jag en fin kommentar från en tjej bredvid mig. Sånt är roligt och värmer.
Re: Sv: Tråden om träning
Moggy skrev:Idag på träningen fick jag en fin kommentar från en tjej bredvid mig. Sånt är roligt och värmer.
Var hon het?
Re: Sv: Tråden om träning
slackern skrev:Moggy skrev:Idag på träningen fick jag en fin kommentar från en tjej bredvid mig. Sånt är roligt och värmer.
Var hon het?
Ja, hon var riktigt fräsch. Inte vältränad med synbart i form. Tajta korrekta kläder. Såg glad ut.
Kom oväntat. För det mesta r folk tysta där, har hörlurar eller samtal med kompis. Sällan jag blir tilltalad där i synnerhet vid maskinerna.
Roligt. En liten småsak som ändå gjorde dagen lite bättre.
Tråden om träning
Moggy skrev:slackern skrev:Moggy skrev:Idag på träningen fick jag en fin kommentar från en tjej bredvid mig. Sånt är roligt och värmer.
Var hon het?
Ja, hon var riktigt fräsch. Inte vältränad med synbart i form. Tajta korrekta kläder. Såg glad ut.
Kom oväntat. För det mesta r folk tysta där, har hörlurar eller samtal med kompis. Sällan jag blir tilltalad där i synnerhet vid maskinerna.
Det kan jag förstå. Precis som du säger så värmer sådana komplimanger och förgyller dagen.
Tråden om träning
Moggy skrev:Ja, hon var riktigt fräsch. Inte vältränad med synbart i form. Tajta korrekta kläder. Såg glad ut.
Det är ju ofta man inte behövt gå hem ensam från gymmet, bästa ragg stället i stan och bara superbabes...
Tråden om träning
antonius skrev:Moggy skrev:Ja, hon var riktigt fräsch. Inte vältränad med synbart i form. Tajta korrekta kläder. Såg glad ut.
Det är ju ofta man inte behövt gå hem ensam från gymmet, bästa ragg stället i stan och bara superbabes...
Ehhmm....
Tråden om träning
Flawed skrev:Ehhmm....
...just kidding, eller som dom brukar säga, "in your dreams, old man
Tråden om träning
Drömen lever det är väl därför jag får sponsra tjejgymmet på fitness 24/7...antonius skrev:Flawed skrev:Ehhmm....
...just kidding, eller som dom brukar säga, "in your dreams, old man
Tråden om träning
En liten pekpinne, ang gymhyffs
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Tråden om träning
antonius skrev:En liten pekpinne, ang gymhyffs
Ja verkligen irriterande speciellt på vintern. Kom till en rodd och skulle kötta rygg i vintras som var genomblöt och grusig på fotstöden. Fick noll grepp och var tvungen att torka för att kunna köra. Hatar respektlösa människor på gymmet.
Tråden om träning
Yes, ha, äntligen 1 mil under en timme. Men det känns i mitt jäkla knä, kan väl inte gå imorgon, får ringa en taxi...YAY
Tråden om träning
antonius skrev:En liten pekpinne, ang gymhyffs
Är väl tyvärr alltför vanligt att även om folk tar av sig skorna vid denna skogräns så är det samma skor som sedan används under träningspasset.
Tråden om träning
Hur kan man bli konstant hög på endorfiner eller i alla fall så mycket som möjligt? Jag är fan hooked!
Tråden om träning
Äter ni mycket och springer mycket så ser det ut så här! När jag skriver springer så menar jag SPRINT. Blir aldrig lika snygg och sexig som en ung och vältrimmad bodybuilder, men jag springer snabbt och får en rumpa alla vill ta på (ERKÄNN OCH KLÄM). Det är rätt gött.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Re: Tråden om träning
Kört tabata i flera veckor. Jag och grannen joggar på morgonen. Jag kör iForms joggingprogram där grannen ska lära sig jogga 5 km (eller i alla fall 30 minuter i sträck). Sedan går vi in och kör tabata:
Knäböj (20 sek, 10 sek vila) ×4
Utfall (20 sek, 10 sek vila) ×4
Armhävningar (20 sek, 10 sek vila) ×4
Situps (20 sek, 10 sek vila) ×4
Tisdagskvällar och torsdagskvällar har vi tränat tabata i en grupp, Herbalife har sponsrat. Nej, vi käkar inte Herbalife bara för det.
Nu ska vi jogga och köra tabata en gång dagligen. Riktigt skönt!
Knäböj (20 sek, 10 sek vila) ×4
Utfall (20 sek, 10 sek vila) ×4
Armhävningar (20 sek, 10 sek vila) ×4
Situps (20 sek, 10 sek vila) ×4
Tisdagskvällar och torsdagskvällar har vi tränat tabata i en grupp, Herbalife har sponsrat. Nej, vi käkar inte Herbalife bara för det.
Nu ska vi jogga och köra tabata en gång dagligen. Riktigt skönt!
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Tråden om träning
antonius skrev:Oh boy, dom påkarna har du fått fason på, jäklar vilken bubbelbutt därtill...
Haha! Ja, jag har lite afrorumpa faktiskt. Jo, men du vet ju att vaderna blir inte så biffiga när man löper eller cyklar. Så personligen tycker jag det kan se lite kul ut, men så länge de pallar trycket och orkar driva mig framåt är allt som det ska. Det är trots allt Get fit or die trying som gäller, inte bodybuilding.
Däremot är det kul om jag skulle börja sent med bodybuilding på låg nivå. Då har jag en bra grund, snygga hamstrings är ett måste för att vinna tävling! Och det får man av sprint, vill jag lova. Herrejesussatanochallahanssmågossegrisar vad det kan kännas efter en tur!
- earlydayminer
Tråden om träning
Lilla Gumman: Jättebra! Fortsätt så. Intervallträning är överlägsen kardiovaskulär träning. Keep it up!
- earlydayminer
Tråden om träning
Droppat 23 kg sedan Januari. Asskicking!
Såg någon Mr. Olympia? Jag såg det live. Det är bisarrt att inte damerna får glänsa lika mycket som herrarna. Det är jävligt störande och det är mycket politiskt. Det här året borde Kai Greene vunnit, men Phil Heath tog sitt fjärde Mr. Olympia, men man ska inte tracka ner Phil. Han är riktigt symmetrisk. Kai var dock större (~18 KG) och hade bättre s k "physique", men Phil är estetiskt bättre och symmetrisk. Men jag tror inte vader spelar särkskilt stor roll ifall det inte är så att vaderna är märkbart sämre tränade än resten av kroppen.
Såg någon Mr. Olympia? Jag såg det live. Det är bisarrt att inte damerna får glänsa lika mycket som herrarna. Det är jävligt störande och det är mycket politiskt. Det här året borde Kai Greene vunnit, men Phil Heath tog sitt fjärde Mr. Olympia, men man ska inte tracka ner Phil. Han är riktigt symmetrisk. Kai var dock större (~18 KG) och hade bättre s k "physique", men Phil är estetiskt bättre och symmetrisk. Men jag tror inte vader spelar särkskilt stor roll ifall det inte är så att vaderna är märkbart sämre tränade än resten av kroppen.
- earlydayminer
Återgå till Intressanta intressen