Sommartisdag 12/8 2014: Pizza Hut
14 inlägg
• Sida 1 av 1
I sommar har alltså Pizza Hut på Klarabergsgatan fått vikariera för renoveringsstängda Vasa's, och för drygt tre veckor sedan var vi 22 pers där. Hur många kan det bli den här gången?
Bord är bokade kl 19.00 i avskild miljö på det nedre planet.
Nu vet alla vi som var där sist att de inte var så hemtama vid ett sällskap på 22 pers, och jag fick tips kring det att det hade varit enklare om vi hade suttit på entréplanet och/eller i kraft av minst 20 pers hade nappat på att boka kvällsbuffé för 119 kr, på två pizzasorter, sallad och en dricka.
Men vi verkar överlag föredra den avskilda miljön och att var och en får beställa sitt, så jag antar att vi accepterar det en gång till på egen risk...
Bokat till 19:00 alltså... samling kör vi väl som sist, ca kvart i utanför deras entré.
Välkomna!
Bord är bokade kl 19.00 i avskild miljö på det nedre planet.
Nu vet alla vi som var där sist att de inte var så hemtama vid ett sällskap på 22 pers, och jag fick tips kring det att det hade varit enklare om vi hade suttit på entréplanet och/eller i kraft av minst 20 pers hade nappat på att boka kvällsbuffé för 119 kr, på två pizzasorter, sallad och en dricka.
Men vi verkar överlag föredra den avskilda miljön och att var och en får beställa sitt, så jag antar att vi accepterar det en gång till på egen risk...
Bokat till 19:00 alltså... samling kör vi väl som sist, ca kvart i utanför deras entré.
Välkomna!
Nej, lugna er lite, jag hinner inte med...
Det är ett par anmälningar på Facebook.
Middagen som Facebook-evenemang: https://www.facebook.com/events/1404354883157268/
Det är ett par anmälningar på Facebook.
Middagen som Facebook-evenemang: https://www.facebook.com/events/1404354883157268/
Har hastigt och lustigt blivit inkallad att jobba nästa vecka!
I o f s roligt men kanske lite dålig framförhållning av mina chefer.
Så ha' det så kul.
I o f s roligt men kanske lite dålig framförhållning av mina chefer.
Så ha' det så kul.
Attans då! Dåligt ledarskap!
Anmälningar saknas således ännu här i tråden, men via Facebook-evenemanget och kontakter via telefon och pm på Facebook har vi så här långt fem anmälda inklusive mig, fem "kanske" och en som jag har lovat påminna när det närmade sig. Kanske dags att göra det i morgon...
Så något tiotal på ingång redan. Kan såldes mycket väl vissla till och bli 22 eller fler om det vill sig. Och det gör ju ingenting om det stannar vid ett lägre antal heller. Då kanske vi t o m får maten rätt snabbt...
Anmälningar saknas således ännu här i tråden, men via Facebook-evenemanget och kontakter via telefon och pm på Facebook har vi så här långt fem anmälda inklusive mig, fem "kanske" och en som jag har lovat påminna när det närmade sig. Kanske dags att göra det i morgon...
Så något tiotal på ingång redan. Kan såldes mycket väl vissla till och bli 22 eller fler om det vill sig. Och det gör ju ingenting om det stannar vid ett lägre antal heller. Då kanske vi t o m får maten rätt snabbt...
Definetly maby, för att citera Oasis. Det är iaf min ambition att komma!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Om jag har stillhet i huvet på tisdag så vill jag hänga med er på Pizza Hut!
Kommer en stund jag med
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Pja, räknar anmälda och "kanske" nu på väg in mot Pizza Hut. Det är fjorton anmälda och åtta "kanske". Vi kanske slår gamla antalet 22 ändå?
Var najs, som vanligt. Denna gång hade de dessutom air-condition så det blev inte så obehagligt varmt. Men klart att en blev sittande utan mat som sist, men fick kompensation med en largepizza sen. Jag testade en majsmjölspizza och den var smakrik och crispig fast tunn. Gillar tjocka pan-pizzor, de tunna italienska brukar oftast ha en stor sjö av flytande olja på sig och det är inte så aptitligt.
Tack Alla för trevlig samvaro!
Tack Alla för trevlig samvaro!
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04