Vi tjejer vill också vara med, hur långa är ni?
41 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Om killarna ska ha en längd-tråd ska väl vi också ha det.
Själv är jag 155. Mycket nöjd men blev ofta retad för att jag var så kort i grundskolan. Har inte växt en centimeter sedan jag var 12, utom på bredden
Själv är jag 155. Mycket nöjd men blev ofta retad för att jag var så kort i grundskolan. Har inte växt en centimeter sedan jag var 12, utom på bredden
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
Jag är 167. Kanske runt medellängd för tjejer gissar jag. Är inte helt hundra på det.
kapuni skrev:175.5 cm
oj, du är längre än jag ..själv är jag 1.60 .
elle skrev:kapuni skrev:175.5 cm
oj, du är längre än jag ..själv är jag 1.60 .
Oj där ser man!
Jag brukade vara minst av alla när jag var liten. Men nu är jag längre än de flesta.
Senast redigerad av kapuni 2014-07-27 0:54:57, redigerad totalt 1 gång.
Re: Sv: Vi tjejer vill också vara med, hur långa är ni?
kapuni skrev:175.5 cm
Värsta långa ståtliga amazonen.
Önskar jag var runt 175. Jag är naturligtvis väldigt nöjd med min längd, den har många fördelar, men framförallt byxor är näst intill omöjligt att hitta. För att inte tala om kjolar.
- colaflaska
Är lite bråkigt att vissa längder finns på två alternativ >_<
Jag är 165 och snart har alla mina barn vuxit om mig och de kallar mig kortis!
1.60.... Haha. Jag är kort.
- Cerasifera
- Anslöt: 2014-06-25
colaflaska skrev:Önskar jag var runt 175. Jag är naturligtvis väldigt nöjd med min längd, den har många fördelar, men framförallt byxor är näst intill omöjligt att hitta. För att inte tala om kjolar.
Har samma problem med byxor men har inte många par och alla är i strl XS eller 34 .
Kjolar brukar jag köpa i strl 36 eller 34 men 34 passar bättre .
Tror att man brukar sy damkläder för kvinnor som är minst 1.65 m långa. Själv är jag 1.60 .
elle skrev:colaflaska skrev:Önskar jag var runt 175. Jag är naturligtvis väldigt nöjd med min längd, den har många fördelar, men framförallt byxor är näst intill omöjligt att hitta. För att inte tala om kjolar.
Har samma problem med byxor men har inte många par och alla är i strl XS eller 34 .
Kjolar brukar jag köpa i strl 36 eller 34 men 34 passar bättre .
Tror att man brukar sy damkläder för kvinnor som är minst 1.65 m långa. Själv är jag 1.60 .
Kan inte köpa kjolar i S eller XS längre, midjan har vuxit
Många byxor jag har är egentligen piratbyxor men för mig går de ner till fötterna.
- colaflaska
hihi tackar!slackern skrev:kapuni skrev:175.5 cm
Värsta långa ståtliga amazonen.
Jag är 173 och jag brukar ha problem med att hitta kläder för att benen, kjolarna och ärmarna är för korta... Det verkar inte finnas någon längd där kläder passar haha...
184cm...
Som en ovanför så har även jag knepigt med storlekar, främst till överkroppen, jeansbyxor (som jag älskar) tycks jag faktiskt alltid hitta i rätt storlekar för mina långa ben (en tröst för kronglet med överkroppen tänker jag).
Som en ovanför så har även jag knepigt med storlekar, främst till överkroppen, jeansbyxor (som jag älskar) tycks jag faktiskt alltid hitta i rätt storlekar för mina långa ben (en tröst för kronglet med överkroppen tänker jag).
Återgå till Intressanta intressen