Hässleholm med omnejd?
73 inlägg
• Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Hässleholm med omnejd?
Annars finns ju Hässleholmsgårdens rekreationsområde - motionsslingor, parkbänkar, utegym, grillplatser.
Haha, tänkte bara kolla vad som gällde. Jag har ingetdera och har ingen lust att beblanda mig med medhavd "personal" heller för den delen (speciellt då en arbetat inom hälso -och sjukvården i Hlm, så är det förmodligen bekanta ansikten). Ungar (oavsett art) etc har jag inga problem med.
Är inte glad för caféer heller - sen finns det inga bra i Hlm ändå - så utomhus vore trevligare! Picknicka? Säg till när och var, så hakar jag på.
Cerasifera skrev:dasunbedingte skrev:Cerasifera skrev:Homo eller inte, vill någon ses?
Visst! Vad hade ni tänkt er att träffas/göra?
Finns det några speciella/oskrivna "regler" till träffen? Exempelvis INGA boendestöd/pa:s/djur/ungar dylikt?
Nej ta du med dej ditt boendestöd, husdjur och ungar det går bra.
Jag tänkte att man kanske kunde komma med lite förslag på vad man vill göra för någonting?
Personligen är jag inte glad för cafeer och träffas gärna ute istället.
Man hade kanske kunnat sitta i någon park eller liknande och ta det lugnt och prata.
Finns där några andra idéer så shoot!
Haha, tänkte bara kolla vad som gällde. Jag har ingetdera och har ingen lust att beblanda mig med medhavd "personal" heller för den delen (speciellt då en arbetat inom hälso -och sjukvården i Hlm, så är det förmodligen bekanta ansikten). Ungar (oavsett art) etc har jag inga problem med.
Är inte glad för caféer heller - sen finns det inga bra i Hlm ändå - så utomhus vore trevligare! Picknicka? Säg till när och var, så hakar jag på.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Hässleholm med omnejd?
Picknicka är super! Jag bakar något gott oxå att ta med kaffe och te är oxå en självklarhet!
För mej funkar det närsom, har du/ni andra några förslag? Vilka vill vara med?
För mej funkar det närsom, har du/ni andra några förslag? Vilka vill vara med?
- Cerasifera
- Anslöt: 2014-06-25
Hässleholm med omnejd?
Jag kan tänka mig att komma.
- AliceWithIce
- Ny medlem
- Anslöt: 2014-04-15
Hässleholm med omnejd?
Vad kul! Vi får väl försöka kicka igång tråden igen nu då så att en träff i Hässleholm kan bli av.
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Cerasifera skrev:Vad kul! Vi får väl försöka kicka igång tråden igen nu då så att en träff i Hässleholm kan bli av.
På Söndag kanske?
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
Hässleholm med omnejd?
Är väl inte omöjligt att jag tar mig in till Hässleholm nån gång. Men det får bli längre fram i höst nån gång. Just nu har jag helt enkelt inte råd.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hässleholm med omnejd?
Söndag funkar för mej också! Åker folket kollektiv eller kör bil? Kan spela en viss roll i beslutet om vart vi ska träffas.. KrigarSjäl, jag bjuder på Java så du slipper betala. Sätt dej på tåget på söndag!
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Var i Hässleholm? Jag hittar inte där.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hässleholm med omnejd?
CarolusRex skrev:Jag kommer!
Det vet jag väl din tok, du hade inte missat det för något i världen
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Jag skulle väl föreslå att vi utgår ifrån någonstans nära stationen så att alla hittar. Jag har plats annars i min bil ifall vi vill förflytta oss. Jag kan ta 4 i bilen. Har ett rymligt bagage också, hehe...
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Cerasifera skrev:CarolusRex skrev:Jag kommer!
Jag tar ju tåget så stationen passar mig bra.
- CarolusRex
- Anslöt: 2014-01-27
Hässleholm med omnejd?
CarolusRex skrev:Cerasifera skrev:CarolusRex skrev:Jag kommer!
Jag tar ju tåget så stationen passar mig bra.
Trodde du skulle åka med mej?
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Cerasifera skrev:Trodde du skulle åka med mej?
Sms.
- CarolusRex
- Anslöt: 2014-01-27
Hässleholm med omnejd?
Jag funderar lite på att komma faktiskt, men jag har bara varit i hässleholm typ en gång så jag hittar inte.
Hässleholm med omnejd?
Vi kan göra såhär att vi träffas vid stationen, så kan vi kanske utgå därifrån eller nåt.
Vilken tid passar?
Vilken tid passar?
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Hej,
Jag tror jag dyker upp - ett tag sedan en var social-irl med nytt folk. Är det picknick som gäller? Söndagar i Hässleholm betyder "stängt" för det mesta, bara så ni vet.
Vart vid station hade ni tänkt att mötas upp?
Jag tror jag dyker upp - ett tag sedan en var social-irl med nytt folk. Är det picknick som gäller? Söndagar i Hässleholm betyder "stängt" för det mesta, bara så ni vet.
Vart vid station hade ni tänkt att mötas upp?
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
Hässleholm med omnejd?
Jag har väl inte direkt tänkt att det behöver vara en picknick heller men vill folk äta så får ni absolut lov. Jag tänkte mej vid 4 tiden kanske? Funkar det för alla?
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Hässleholmsgården hade ju varit perfekt att vara, men hittar alla dit?
- Cerasifera
Hässleholm med omnejd?
Det här verkar bli en ungdomsträff, så vi gamlingar gör väl bäst i att hålla oss hemma antar jag.
Hässleholm med omnejd?
Jag kan nog inte deltaga imorgon. Har dykt upp lite arbete. Hänger gärna med vid annat tillfälle.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
Hässleholm med omnejd?
Ungdom och ungdom, jag anser väl att jag har utbyte av alla åldrar vill att det ska bli trevligt och avslappnat helt enkelt! Så, imorgon 16:00 utgår ifrån stationen och tar oss antingen till Hässleholmsgården med bil, eller till hembygdsparken som ligger raka vägen från stationen förbi centrum, gångavstånd.
Vilka blir det nu då?
Vilka blir det nu då?
- Cerasifera