TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
82 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Inloggningar och anslutningar är inte samma sak, dessutom var felmeddelandet från databasen.
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Plötsligt får jag denna varning från Chrome:
Edit: Lade till rubriken.
Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on http://www.aspergerforum.se.
Content from cdn.***.net, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your computer with malware.
Edit: Lade till rubriken.
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Det är ett antal inlägg som länkar till den sidan enligt en sökning. Se här.Alien skrev:Plötsligt får jag denna varning från Chrome:Google Chrome has blocked access to this page on http://www.aspergerforum.se.
Content from cdn.***.net, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your computer with malware.
Enligt en sökning så är cdn.***.net en känd malwaredistributör så det vore kanske lämpligt att en blockering av länkar till sajten bör införas på forumet. De bilder och länkar som är gjorda dit kanske kan länkas om till andra sajter... Trots allt handlar det om ganska få inlägg (20 träffar i nuläget varav Aliens inlägg ovan är ett och när jag postat detta inlägg blir det 21 träffar...)
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Miche skrev:Enligt en sökning så är cdn.***.net en känd malwaredistributör så det vore kanske lämpligt att en blockering av länkar till sajten bör införas på forumet. De bilder och länkar som är gjorda dit kanske kan länkas om till andra sajter... Trots allt handlar det om ganska få inlägg (20 träffar i nuläget varav Aliens inlägg ovan är ett och när jag postat detta inlägg blir det 21 träffar...)
Bilderna i sig innebär ingen fara. Det man skall undvika är att besöka sajten.
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Ok, jag ersätter alla instanser av m e m e g e n e r a t o r med tre asterisker så länge. Trubbigt men får duga tillsvidare.
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Är det bara jag som förgäves försökt komma in på forumet (sedan kl 13) men inte kom in förrän nyligen?
Undrar om det beror på att det är den 31:a idag.
Undrar om det beror på att det är den 31:a idag.
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Konstigt, det var bara AF som inte funkade, jag kom in på andra sajter. Har just min dator blivit allergisk mot AF?
TRÅD FÖR FELANMÄLNINGAR!
Jag har upptäckt att jag inte kommer in på Forumindex när jag klickar på dem. Jag blir s a s fast i den avd jag hamnat i.
Enda sättet att komma ut är att använda Avancerade sökning.
Enda sättet att komma ut är att använda Avancerade sökning.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter