Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)
Har du lätt för att få partner eller sex?
Tycker det börjar bli sjukt nu. Alltså att vilja ha sex är detsamma som våldtäkt? Då är en stor del av befolkningen våldtäktsförövare.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Huggorm skrev:Betydligt bättre än att tömma penningpungen.rdos skrev:Att man tömt pungen kan väl inte vara något att vara nöjd över??
Det är gratis att göra det själv. Minns man sen inget heller, så är det ju strunt samma.
Om partnern uppskattade det hela kan man vara nöjd.rdos skrev:Att man tömt pungen kan väl inte vara något att vara nöjd över??
rdos skrev:Att man tömt pungen kan väl inte vara något att vara nöjd över??
Beror väl på vad din partner anser. Din partner kanske är skitglad över att just du tömde pungen
Miche skrev:Om partnern uppskattade det hela kan man vara nöjd.
kullan skrev:Beror väl på vad din partner anser. Din partner kanske är skitglad över att just du tömde pungen
Fast nu var det inte en partner utan en leopardkvinna från ett krogragg där killen p.g.a. berusning inte mindes nått. Typ.
Alien skrev:Alltså tjejer kan var ute efter att dansa och umgås med kompisar, men ändå vara öppna för något annat om de träffar en intressant/attraktiv kille.
Vilket på ett utmärkt sätt illustrerar ett av huvudproblemen. Att allt ska vara så saatans spontant och oplanerat hela tiden.
Självklart hatar jag att planera.nallen skrev:[...] allt ska vara så saatans spontant och oplanerat hela tiden.
Inför vår semester för några veckor sedan så var det urtråkigt att planera när och hur vi skulle resa och vart, som tur var fick vi ett datum som utgjorde en bra start för semestern men sen skulle det bokas och allt sånt... Bläh...
nallen skrev:Alien skrev:Alltså tjejer kan var ute efter att dansa och umgås med kompisar, men ändå vara öppna för något annat om de träffar en intressant/attraktiv kille.
Vilket på ett utmärkt sätt illustrerar ett av huvudproblemen. Att allt ska vara så saatans spontant och oplanerat hela tiden.
Ja, man ska vara impulsiv och spontan, inte tråkigt förutsägbar!
Men det kan också ha att göra med hur kräsen man är. Man kanske i princip är på jakt efter någon tillräckligt attraktiv, men ingen är tillräckligt attraktiv. Iaf inte om man föredrar att hålla sig nykter. Hellre celibat än vemsomhelst, liksom.
Och det vore helt rationellt av tjejerna, iaf om man ska tro vad som står i dessa trådar:
alltsa-om-kvinnors-val-av-partners-t4592.html
sexualitet-biologiska-vs-sociala-faktorer-t18980.html
ett stort problem är ens ursprung.
är väl inget att sticka under stolen med att indier och zigenare har yttersta svårigheter att skaffa en tjej som inte är från deras länder då deras utseende inte är någon som attraherar tjejer från andra länder.
jag har detta problem. jag är det värsta man kan vara. jag är en blandras. halv svensk och halv nånting, min far ändrar sin natonalitet hela tiden, antagligen för att han skäms. ibland är han bulgar, ibland serb etc. pajas.
jag vet att han är zigenare. han är brun på samma sätt som zigenare är. liknande utseende.
således är jag halv zigenare halv svensk. en blandning som inte tilltalar någon.
svenska tjejer vill inte bli tsm med en zigenare, och zigenska tjejer vill inte bli tillsamans med en svensk.
jag är sedd som svensk hos zigenarna men som zigenare bland svenskarna.
det finns ingen för mig där ute, 100 % säkert. allt pga var jag kommer ifrån, då jag pga detta fått ett speciellt utseende, ett fult utseende.
är väl inget att sticka under stolen med att indier och zigenare har yttersta svårigheter att skaffa en tjej som inte är från deras länder då deras utseende inte är någon som attraherar tjejer från andra länder.
jag har detta problem. jag är det värsta man kan vara. jag är en blandras. halv svensk och halv nånting, min far ändrar sin natonalitet hela tiden, antagligen för att han skäms. ibland är han bulgar, ibland serb etc. pajas.
jag vet att han är zigenare. han är brun på samma sätt som zigenare är. liknande utseende.
således är jag halv zigenare halv svensk. en blandning som inte tilltalar någon.
svenska tjejer vill inte bli tsm med en zigenare, och zigenska tjejer vill inte bli tillsamans med en svensk.
jag är sedd som svensk hos zigenarna men som zigenare bland svenskarna.
det finns ingen för mig där ute, 100 % säkert. allt pga var jag kommer ifrån, då jag pga detta fått ett speciellt utseende, ett fult utseende.
kjwkjw skrev:det finns ingen för mig där ute, 100 % säkert. allt pga var jag kommer ifrån, då jag pga detta fått ett speciellt utseende, ett fult utseende.
Ju mer slätstruken 'skönhet' man har, desto fler att välja bland, det kan nog vara sant.
Men ju mer udda utseende man har, desto mer värdefull är man väl när man hittar den som vill ha en?
Det är väll allmänt känt att många tjejer föredrar det som ser lite spännande sydländskt ut? Säg till dom att du är halvt italienare så kommer du se hur det glittrar till i ögonen på dom.
Kattmamma skrev:rdos skrev:Ville inte skriva "äldre damer i utmanande klädsel", men du fattade vinken ändå.
Ja visst är det äckligt! Leopard klänning eller något annat pinsamt
Som den här puman https://www.youtube.com/watch?v=S2zQtbnucAo
Välkommen till internet. Google kallas det.Kattmamma skrev::lol: haha den var ju skit kul! Vad hittar ni allt fyndigt!
Nej, youtube kallas det.Parvlon skrev:Välkommen till internet. Google kallas det.Kattmamma skrev::lol: haha den var ju skit kul! Vad hittar ni allt fyndigt!
Aha internet! You tube jag är tydligen ute i skogen och plockar bär och nässlor så jag missar det ni hittar
Det är också roligt + kantareller!Kattmamma skrev:ute i skogen och plockar bär och nässlor
Helt OT, men ändå:
Fast google äger väl youtube numer?
Huggorm skrev:Nej, youtube kallas det.Parvlon skrev:Google kallas det.
Fast google äger väl youtube numer?
Kattmamma skrev::lol: haha den var ju skit kul! Vad hittar ni allt fyndigt!
Såna där fruntimmer är inte helt ovanliga nere i Skåne.
Det var en brud som såg ut nästan exakt som Kåta Gun, med leopardkläder och allt, som var inne på min presentation på en dejtingsajt.
Hon var från Kävlinge, Sjöbo eller nåt.
Jag svarade inte.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
kapuni skrev:Det är också roligt + kantareller!Kattmamma skrev:ute i skogen och plockar bär och nässlor
Ja och gott!
KrigarSjäl skrev:Kattmamma skrev::lol: haha den var ju skit kul! Vad hittar ni allt fyndigt!
Såna där fruntimmer är inte helt ovanliga nere i Skåne.
Det var en brud som såg ut nästan exakt som Kåta Gun, med leopardkläder och allt, som var inne på min presentation på en dejtingsajt.
Hon var från Kävlinge, Sjöbo eller nåt.
Jag svarade inte.
Jag har haft den manliga motsvarigheten när jag var på en datingsight.
Fy så otäckt! Rena rama skräckupplevelsen.
På ett dygn var det 86 besökare och den ena värre än den andra.
Nu är jag inte ute efter värsta snyggingen , men mannen i fråga vill jag i alla fall ska se snäll och sympatisk ut.
Så efter ett dygn så tog jag bort mina uppgifter.
Och lite senare snubblade jag på en ufo av misstag.
Det är meningen att ni ska känna efter själva om ni tycker ni har det lätt eller svårt på den fronten.Karlstad skrev:Hur menar du lätt?
Flyter det på bra och du lyckas ganska bra med att tex bli ihop med någon du blir kär i, så rösta på lätt.
Går det inte alls och du känner dig smått förtvivlad över att det knappt eller inte alls går att få ihop det med det motsatta könet kan du rösta på svårt.
En del vill inte ens ha sex eller partner, och då kan man strunta i att rösta om man vill.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Återgå till Att leva som Aspergare