Tisdagar under sommaren mm
58 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Tisdagar under sommaren mm
Kalendarium just nu över träffar och aktiviteter jag är mer eller mindre involverad i och känner till ett visst intresse för bland folk som kan finnas här på forumet...
Tisdag 8 juli - tacobuffé Vasa's
Tisdag 15 juli - biljard, Biljardpalatset vid Fridhemsplan
Torsdag 17 juli - pubmöte med Galaktiska Liftarrörelsen på Loch Ness, Wollmar Yxkullsgatan 5
Tisdag 22 juli - tacobuffé Vasa's
Lördag 26 juli - Tullingeträff
Tisdag 29 juli - bio
Lördag 2 augusti - OA bildas formellt vid riksmöte i Sörmland
Tisdag 5 augusti - tacobuffé Vasa's
Tisdag 12 augusti -
Tisdag 19 augusti - tacobuffé Vasa's
Lördag 23 augusti - Tullingeträff
Tisdag 26 augusti - minigolf Vasaparken
Torsdag 28 augusti - pubmöte med Galaktiska Liftarrörelsen på Loch Ness, Wollmar Yxkullsgatan 5
Just nu alltså bara en tisdag att fylla i, men kanske att bio den 29 kan vara aktuellt att flytta till någon annan veckodag i stället.
Igår talade vi om Parkteatern, men de spelar inte på tisdagar, så där skulle vi ändå ha en aktivitet en annan veckodag. Så kanske bio/teater en och annan torsdag i så fall...
Tisdag 8 juli - tacobuffé Vasa's
Tisdag 15 juli - biljard, Biljardpalatset vid Fridhemsplan
Torsdag 17 juli - pubmöte med Galaktiska Liftarrörelsen på Loch Ness, Wollmar Yxkullsgatan 5
Lördag 26 juli - Tullingeträff
Tisdag 29 juli - bio
Tisdag 12 augusti -
Lördag 23 augusti - Tullingeträff
Torsdag 28 augusti - pubmöte med Galaktiska Liftarrörelsen på Loch Ness, Wollmar Yxkullsgatan 5
Just nu alltså bara en tisdag att fylla i, men kanske att bio den 29 kan vara aktuellt att flytta till någon annan veckodag i stället.
Igår talade vi om Parkteatern, men de spelar inte på tisdagar, så där skulle vi ändå ha en aktivitet en annan veckodag. Så kanske bio/teater en och annan torsdag i så fall...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:32:48, redigerad totalt 1 gång.
Uppdaterat kalendarium med lite ändringar, och redan avverkade aktiviteter strukna...
Tisdag 29 juli - bio
Tisdag 12 augusti -
Lördag 30 augusti - Tullingeträff
Tisdag 29 juli - bio
Tisdag 12 augusti -
Lördag 30 augusti - Tullingeträff
Fler som vill?
Bio it is, båda förslagen kan jag tänka mig:) Var och vilken tid? Jag bor i Kista och har stor biograf här i Kista galleria, är det för långtbortistan? Inne i stan är alltid kul att komma till som omväxling oxå.
Blir det nåt rejvande i Sthlm i sommar? Nån som vet?
Blir det nåt rejvande i Sthlm i sommar? Nån som vet?
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 14:32:48, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Ja, man skulle kanske egentligen behöva börja boka och så. Jag är hos syster i Nyköping nu och åker hemåt igen i morgon.
Kista är väl inte så farligt för min del i alla fall, man är väl ganska snart tillbaka i stan med t-bana eller Helenelund med buss för pendeln ner till sydsidan...
Kista är väl inte så farligt för min del i alla fall, man är väl ganska snart tillbaka i stan med t-bana eller Helenelund med buss för pendeln ner till sydsidan...
Ja buss till Helenelund eller buss till Barbarby eller lite längre sväng Spånga så har man pendeln hem direkt:) T-bana till Fridhemsplan eller T-centralen går på en kvart till trettio minuter från Kista.
- mondo beyondo
Caspian kl 18 i Kista funkar bra:) Träffs utanför ingången till biljettförsäljningen? Om ni ska promenera t.o.r Helenelund så kan ni lika gärna ta med cykel på pendeln...
Vilken tid, 20 i eller?
Vilken tid, 20 i eller?
- mondo beyondo