Sommartisdag 29/7 2014: Ming Palace
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Tisdag 29 juli är det alltså middagsträff på Ming Palace på Mariatorget. Vi samlar ihop oss vid Mariatorgets tunnelbaneuppgång i hörnet Swedenborgsgatan/Wollmar Yxkullsgatan vid 18.30 och har bord bokat 18.45.
Bokat för tio pers just nu, men det finns plats för lätt det dubbla om det är så, så anmäl deltagande här eller via pm så får jag eventuellt öka på bokningen. (Vågar man starta tråd så här långt innan? Hur många kan det bli..? Nu i tisdags var vi 22 pers på Pizza Hut...)
Välkomna!
Bokat för tio pers just nu, men det finns plats för lätt det dubbla om det är så, så anmäl deltagande här eller via pm så får jag eventuellt öka på bokningen. (Vågar man starta tråd så här långt innan? Hur många kan det bli..? Nu i tisdags var vi 22 pers på Pizza Hut...)
Välkomna!
Hej Anders!
Jag har inte koll på om Matte har anmält oss, om inte så vill jag göra det nu. Dessutom vill jag anmäla min väninna Alina, den lilla mörka flickan som hastigt hoppade in på Pizza Hut förra tisdagen. Hon vill också komma till Ming Palace.
Agneta
Jag har inte koll på om Matte har anmält oss, om inte så vill jag göra det nu. Dessutom vill jag anmäla min väninna Alina, den lilla mörka flickan som hastigt hoppade in på Pizza Hut förra tisdagen. Hon vill också komma till Ming Palace.
Agneta
Ämnar närvara!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Ämnar närvara
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Jag är oxå inne på Dumplingsspåret nu! Ser framemot att träffas på tisdag!
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Kommer troligen!
- KourosGould
- Anslöt: 2013-09-17
Tack alla för igår och speciellt tack till den tjej som glatt berättade att det får plats med 3 karlar i hennes säng och det sen visade sig vara hennes pojkvän och 2 katter som avsågs. Jag fick bara en sån underbar bild i huvet om när det testades hur många män som faktiskt fick plats hahaa
Ni som märkte att jag vimsade åt fel håll på T-banan när vi skulle hemåt, det gick bra - jag åkte 2 stationer till Hornstull och tog sen buss 4 till Fridhemsplan. Man får passa på att ha kul när man kan för man vet aldrig om det blir fler tillfällen *Flin*
Ni som märkte att jag vimsade åt fel håll på T-banan när vi skulle hemåt, det gick bra - jag åkte 2 stationer till Hornstull och tog sen buss 4 till Fridhemsplan. Man får passa på att ha kul när man kan för man vet aldrig om det blir fler tillfällen *Flin*
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04