Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)
Har du lätt för att få partner eller sex?
Myrkr skrev:Nu blev det mycket slickrövmanövrar här
Inte så, i do like licking. Men det var inte så jag menade, är en kille som säger rakt ut vad jag tänker på gått och ont
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Jag har kommit underfund med att jag har rätt lätt att iaf finna män/pojkar/tjejer/whatever som är intresserade utav förhållanden med mig. Inte för att jag är intresserad utav dem. Och oftast är det bara för att de fått för sig att om man inte kör upp meningen "Jag har en pojkvän" i ansiktet på dem så är man singel. Vilket inte riktigt stämmer.
Jag finner det onödigt att säga det det första man gör då man lär känna en annan människa. Jag söker efter vänner och om de nu söker efter mer så får de väl ta eget ansvar och fråga innan de drar slutsatser.
Jag finner det onödigt att säga det det första man gör då man lär känna en annan människa. Jag söker efter vänner och om de nu söker efter mer så får de väl ta eget ansvar och fråga innan de drar slutsatser.
Jag är kvinna och har pojkvän.
Och har alltid haft lätt att få en.
Jag har inte letat efter kille att bli tillsammans med när jag varit singel.
Det har bara hänt! Och varken jag eller min omgivning har fattat , men oj kände de varandra.
Så på det området är jag en naturbegåvning.
Hade varit kul om man varit lyckosam i något mer !
Men jag ska inte klaga!
Och har alltid haft lätt att få en.
Jag har inte letat efter kille att bli tillsammans med när jag varit singel.
Det har bara hänt! Och varken jag eller min omgivning har fattat , men oj kände de varandra.
Så på det området är jag en naturbegåvning.
Hade varit kul om man varit lyckosam i något mer !
Men jag ska inte klaga!
Re: Sv: Har du lätt för att få partner eller sex?
sugrövmanövern skrev::oops: trodde nån skulle ha någonting lite negativt att säga iaf...
Bara det att du kallar dig Sugrövmanövern ger positiva vibbar!
Väldigt lite qvinnor mellan 25-45 här o som dessutom är singlar
Ni har det lätt flickor
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Finns ingen flicka här till mig och det tycker jag faktiskt är lite underligt
Charlie72 skrev:Finns ingen flicka här till mig och det tycker jag faktiskt är lite underligt
Pröva kontakttråden?
Myrkr skrev:Charlie72 skrev:Finns ingen flicka här till mig och det tycker jag faktiskt är lite underligt
Pröva kontakttråden?
Den verkar så trist, trista qvinnor där
Charlie72 skrev:Myrkr skrev:Charlie72 skrev:Finns ingen flicka här till mig och det tycker jag faktiskt är lite underligt
Pröva kontakttråden?
varför vara kräsen!?
Charlie72 skrev:Myrkr skrev:Charlie72 skrev:Finns ingen flicka här till mig och det tycker jag faktiskt är lite underligt
Pröva kontakttråden?
Tänker spontant att den attityden nog inte är rätt taktik för att locka till dig kvinnor.
Senast redigerad av Myrkr 2014-07-18 0:46:05, redigerad totalt 1 gång.
Myrkr skrev:Charlie72 skrev:Myrkr skrev:Pröva kontakttråden?
Tänker spontant att den attityden nog inte är rätt taktik för att locka till dig kvinnor.
Jag har för mig att han gillar kinky tjejer. Då blir genast majoriteten trist.
Jag hittar Sten/mineral och det är det enda jag sökt aktivt.
Förhållanden har jag inte varit intresserad av men lyckats snubbla in i endå (mitt senaste och nuvarande snubblande vill jag rent av vara kvar i! ). Finns en hel del envisa män där ute som prompt vill ha förhållanden i stället för kk relationer.
Förhållanden har jag inte varit intresserad av men lyckats snubbla in i endå (mitt senaste och nuvarande snubblande vill jag rent av vara kvar i! ). Finns en hel del envisa män där ute som prompt vill ha förhållanden i stället för kk relationer.
Intressant skrev:Ni har det lätt flickor
Borde vara lika lätt för män kan jag tycka då ungefär lika många män och kvinnor har en partner antar jag.
Att jag inte hittar en partner beror inte på att jag är man utan på att jag inte är en attraktiv person. Tror det är vanligt bland män att de säger att det inte finns kvinnor som vill knulla utan att se sina egna brister. Mycket lättare att säga att kvinnor har för höga krav än erkänna att man inte är en lämplig partner. Om jag vill ha en partner får jag se till att ändra på mig så att jag blir attraktiv.
Åfan! Lucky you!Thurizas skrev:Finns en hel del envisa män där ute som prompt vill ha förhållanden i stället för kk relationer.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Testat din egen åldersgrupp? Mest ungdomar hära nu för tiden. http://www.pro.se/Charlie72 skrev:Väldigt lite qvinnor mellan 25-45 här o som dessutom är singlar
- sugrövmanövern
Tråkigt att tråden är så heterosexistisk. Kille som vill ha pojkvän eller tjej som vill ha flickvän finns inte med. Varför inte?
- Blabarssylt
- Anslöt: 2014-07-17
Re: Sv: Har du lätt för att få partner eller sex?
Blabarssylt skrev:Tråkigt att tråden är så heterosexistisk. Kille som vill ha pojkvän eller tjej som vill ha flickvän finns inte med. Varför inte?
För att det hela startade (egentligen för flera år sedan) med starka påståenden från heteromän att heterokvinnor har det mycket lättare på köttmarknaden.
Starta en sådan tråd själv. Som tahlia nämner ovan så är den här tråden skapad för att undersöka de heterosexuella.Blabarssylt skrev:Tråkigt att tråden är så heterosexistisk.
Det är alltså inte en allmänt nyfiken-på-tråd utan ämnet är sprunget ur de frekvent förekommande påståendena från mansmunnar om att kvinnor har det så extremt mycket lättare än män att anskaffa sig sex och partner.
- sugrövmanövern
Azo85 skrev:Intressant skrev:Ni har det lätt flickor
Borde vara lika lätt för män kan jag tycka då ungefär lika många män och kvinnor har en partner antar jag.
Att jag inte hittar en partner beror inte på att jag är man utan på att jag inte är en attraktiv person. Tror det är vanligt bland män att de säger att det inte finns kvinnor som vill knulla utan att se sina egna brister. Mycket lättare att säga att kvinnor har för höga krav än erkänna att man inte är en lämplig partner. Om jag vill ha en partner får jag se till att ändra på mig så att jag blir attraktiv.
nej, en liten del av männen har umgänge med en stor del av tjejerna. fler män är singlar.
det är mindre krav på tjejer, ni behöver inte vara lika sociala, det är ok om ni är oskuld, mesiga etc.
Jag tycker att det är charmigt om en kille( man ) är blyg, mesig, oskuld, nördig, och har sin egen klädstil!
För min del så är det mer oattraktivt med män som är tuffa, och medvetna hur bra och snygga de är.
En del kvinnor föredrar farliga män och jag föredrar töntar!
För min del så är det mer oattraktivt med män som är tuffa, och medvetna hur bra och snygga de är.
En del kvinnor föredrar farliga män och jag föredrar töntar!
kjwkjw skrev:Du inbillar dig.
Att jag inbillar mig vem jag blir kär i?
Återgå till Att leva som Aspergare