Min dator har blivit knäpp, hjälp mig!
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag vet inte när det började men upptäckte det idag. Jag kollar ju på många streamade tv-serier och nu har problemet kommit att när jag typ pausar i fullskärm eller ändrar ljudet i spelaren eller vad man nu ska kalla det så går den ur fullskärm och öppnar en ny flik med mina hämtade filer. Detta händer inte när det inte är i fullskärm. Vad har jag mupplat till nu?
Var god uppge operativsystem och webbläsare tack! :3 Om det nu inte redan löst sig. Själv har jag tidigare haft grymma problem med Google Chrome och Youtube bland annat.
Re: Min dator har blivit knäpp, hjälp mig!
Ah, windows 7 och chrome. Det har typ slutat men inte helt
Ichigo skrev:Ah, windows 7 och chrome. Det har typ slutat men inte helt
Jag har W7 och använder Firefox som webbläsare. Har sällan strul. Chrome använder jag aldrig.
Ichigo skrev:Ah, windows 7 och chrome. Det har typ slutat men inte helt
Samma som jag då. Tror faktiskt att jag hade exakt samma problem... kan du prova en annan webbläsare typ IE eller FF bara för att isolera vart problemet ligger?
Re: Min dator har blivit knäpp, hjälp mig!
Det kan ha varit något tillfälligt bara, får se ifall det kommer tillbaka
Ichigo skrev:Det kan ha varit något tillfälligt bara, får se ifall det kommer tillbaka
Do so.
Jag hatar Chrome efter att mina bokmärken plötsligt försvann... Damn u Googlish people!
Jag har varken upplevt problemen i beskrivna trådstarten eller förlust av bokmärken och jag använder W7 och Chrome (gillar definitivt inte andra webbläsare, har Firefox men gillar den inte och IE är bara så usel).