OA bildas formellt - 2/8 2008
Hej!
Jag har heller inte fått något, varken i inkorgen, i OA:s mapp eller i skräp. IncrediMail brukar dirigera alla mejl från OA till OA:s mapp. Prova att skicka igen.
Hälsningar
Lilla Gumman
Jag har heller inte fått något, varken i inkorgen, i OA:s mapp eller i skräp. IncrediMail brukar dirigera alla mejl från OA till OA:s mapp. Prova att skicka igen.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Kanske bäst att jag uppdaterar min oprecisa lägesrapport: jag är väldigt sugen på att komma, men kan omöjligt förutse om jag kan. Och vill absolut inte sitta och hålla en plats för någon som är säkrare.
Så går det inte, får det väl vara så.
Mailen tycks jag ha fått utan problem.
Så går det inte, får det väl vara så.
Mailen tycks jag ha fått utan problem.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Aspkvinna skrev:Kristofer skrev:Jag har inte fått ågo mejl, men skrev tidigre i tråden. Räcker det som anmälan?
Jag har inte heller fått mejl på länge
Titta i din skräppost.?
Nej, inget där heller.
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Jag kommer inte på OA-träffen. Har det för körigt ekonomiskt nu.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hej!
Hade varit kul att träffa dig annars KrigarSjäl, men det blir säkert fler gånger. Jag gillar den härliga skånska dialekten. Svärmor härstammar från Helsingborg (men har bott i Östergötland i runt 55 år) och där har jag varit en gång, annars känner jag inte till Skåne så mycket. I Eslöv har jag varit en gång, det är fint där.
Om två år ska vi kanske till Eslöv, finns det några från forumet som bor i närheten så kanske vi kunde träffas och äta en bit mat nånstans eller ta en fika.
Hälsningar
Lills Gumman
Hade varit kul att träffa dig annars KrigarSjäl, men det blir säkert fler gånger. Jag gillar den härliga skånska dialekten. Svärmor härstammar från Helsingborg (men har bott i Östergötland i runt 55 år) och där har jag varit en gång, annars känner jag inte till Skåne så mycket. I Eslöv har jag varit en gång, det är fint där.
Om två år ska vi kanske till Eslöv, finns det några från forumet som bor i närheten så kanske vi kunde träffas och äta en bit mat nånstans eller ta en fika.
Hälsningar
Lills Gumman
- Lilla Gumman
Jag är inte medlem i OA (men funderar på det, jag är lite trög). Så om jag vill ha info om mötet måste jag alltså gå med i en maillista. Men var gör jag det?
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Alien skrev:Jag är inte medlem i OA (men funderar på det, jag är lite trög). Så om jag vill ha info om mötet måste jag alltså gå med i en maillista. Men var gör jag det?
Skicka ett pm till Milyc eller Pemer.
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Lilla Gumman skrev:Om två år ska vi kanske till Eslöv, finns det några från forumet som bor i närheten så kanske vi kunde träffas och äta en bit mat nånstans eller ta en fika.
rdos med familj bor ju i Eslöv, jag har själv varit där och hälsat på och det var jättetrevligt.
(de är på resande fot just nu, så därför svarade jag i tråden på din fråga)
Senast redigerad av mitzerl 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Aha, det var ju kul. Kan ju se om det går att pussla ihop på något vis. Blir troligen i juli 2010, det fylls jämnt då (inte av mig den gången fniss).
Hälsningar
Lilla Gumman
Aha, det var ju kul. Kan ju se om det går att pussla ihop på något vis. Blir troligen i juli 2010, det fylls jämnt då (inte av mig den gången fniss).
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Lilla Gumman skrev:Hej!
Hälsningar
Lills Gumman
Det blir fler träffar! Men jag måste göra dig besviken, jag talar inte skånska...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Det finns väl plats för mig och min kompis jag tänkte åka med?? Han är det aspigaste jag vet, även om han inte har diagnos (än säger jag, som hoppas han ställer sig i kö för utredning).
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Hej!
Aha, det trodde jag. Men det gör ingenting. Du skrev ju Skeuåne som ort, så jag tänkte att du var riktig skåning.
Hälsningar
Lilla Gumman
Aha, det trodde jag. Men det gör ingenting. Du skrev ju Skeuåne som ort, så jag tänkte att du var riktig skåning.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Så skrev jag för att retas lite med skåningarna.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Hej!
Aha, det var så det var.
OT: Förresten, tråden med Torgny Lindgren fick mig att upptäcka honom. Fyra böcker läste jag nu i sommar. Men jag kommer nog inte att bli ett Torgny Lindgren-fan som läser alla hans böcker. Dock har jag fått upp ögonen för en annan typ av böcker än det jag vanligtvis läser och det är bra.
Hälsningar
Lilla Gumman
Aha, det var så det var.
OT: Förresten, tråden med Torgny Lindgren fick mig att upptäcka honom. Fyra böcker läste jag nu i sommar. Men jag kommer nog inte att bli ett Torgny Lindgren-fan som läser alla hans böcker. Dock har jag fått upp ögonen för en annan typ av böcker än det jag vanligtvis läser och det är bra.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
alfapetsmamma skrev:Det finns väl plats för mig och min kompis jag tänkte åka med?? Han är det aspigaste jag vet, även om han inte har diagnos (än säger jag, som hoppas han ställer sig i kö för utredning).
Plats för alla fixar vi nog alltid... nu är vi uppe i sjutton närvarande... nitton med er, med andra ord.
Frågan är förstås hur värdinnan har med tillgång till stolar?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
Lilla Gumman skrev:Hej!
Aha, det var så det var.
Hälsningar
Lilla Gumman
Ja, det är alltid bra att vidga sina vyer. Vad läser du annars?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Pemer skrev:alfapetsmamma skrev:Det finns väl plats för mig och min kompis jag tänkte åka med?? Han är det aspigaste jag vet, även om han inte har diagnos (än säger jag, som hoppas han ställer sig i kö för utredning).
Plats för alla fixar vi nog alltid... nu är vi uppe i sjutton närvarande... nitton med er, med andra ord.
Frågan är förstås hur värdinnan har med tillgång till stolar?
Kanske kan fixa fram såna där pyttesmå campingstolar att ta med oss?
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 14:14:28, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03