Sommartisdag 1/7 2014: Ming Palace
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Det blev just en rörig vecka, men här kommer tråd för tisdagens begivenhet, och jag ska fortsätta med några trådar till så att vi kommer i lite bättre fas.
På tisdag är det alltså middagsträff på Ming Palace på Mariatorget. Vi samlar ihop oss vid Mariatorgets tunnelbaneuppgång i hörnet Swedenborgsgatan/Wollmar Yxkullsgatan vid 18.30 och har bord bokat 18.45.
Bokat för tio pers just nu, men det finns plats för lätt det dubbla om det är så, så anmäl deltagande här eller via pm så får jag eventuellt öka på bokningen.
Välkomna!
På tisdag är det alltså middagsträff på Ming Palace på Mariatorget. Vi samlar ihop oss vid Mariatorgets tunnelbaneuppgång i hörnet Swedenborgsgatan/Wollmar Yxkullsgatan vid 18.30 och har bord bokat 18.45.
Bokat för tio pers just nu, men det finns plats för lätt det dubbla om det är så, så anmäl deltagande här eller via pm så får jag eventuellt öka på bokningen.
Välkomna!
Attending!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag följer med...
- jesusiscool
- Anslöt: 2013-04-25
Hadesåkuligt! Min första semesterdag idag så hade varit najs att börja med middag i trevligt sällskap men har fått ont i halsen i söndax så ska försöka kurera det och delta på senare träffar i sommar
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Anslöt ju inte pga hastigt påkommet Stones-biljett-införskaffande-försök! Får bli nästa gång ist.
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13