Vad 17 är ett Skype-id?
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Vad 17 är ett Skype-id?
De flesta som använder Skype som jag känner har ngn form av Outlook- eller Liveepost som sitt ID. Men så finns det de som bara har ett ID utan någon mejl. Nu har inte jag Skype så jag fattar inte riktigt hur den funkar. Men så länge de har en adress som ID kan jag adda dem till min messengerklient (en sådan som ansluter till "alla" tjänster typ Yahoo messenger, ICQ osv). Men som sagt, den kräver en fullkomlig adress.
Har ett Skype-ID någon form av @något.com eller så? Eller är det just bara ett ID?
Har ett Skype-ID någon form av @något.com eller så? Eller är det just bara ett ID?
Vad 17 är ett Skype-id?
Låter som en bugg i din IM klient. Förmodligen kan du söka på deras email och adda dem den vägen.
jag har xxxx utan @ och skapade ett konto i appen.
jag har xxxx utan @ och skapade ett konto i appen.
Vad 17 är ett Skype-id?
Jag har inte den äkta Skype utan min klient är bl a gjord för det gamla MSN-nätverket och då användes alltid fullkomliga mejladresser.
Vad 17 är ett Skype-id?
Det finns 3 olika skype IDs vad jag hittat
ett skype id är la bara vad man loggar in på skype med
användarnamn: skapat kontot i Skype Klienten
blabla@live.com blabla@msn.com blabla@outlook.com: syncat sitt gamla MSN konto till Skype då Microsoft stängt ner MSN Messenger
facebook:bla Syncat och skapat ett skype konto via facebook
ett skype id är la bara vad man loggar in på skype med
användarnamn: skapat kontot i Skype Klienten
blabla@live.com blabla@msn.com blabla@outlook.com: syncat sitt gamla MSN konto till Skype då Microsoft stängt ner MSN Messenger
facebook:bla Syncat och skapat ett skype konto via facebook
Vad 17 är ett Skype-id?
Innebär det att det alltid finns en sådan adress ansluten? De jag frågar vet inte själva så det gör inte saken bättre.
Vad 17 är ett Skype-id?
Intressant fråga, då det finns/fanns alternativ för att merga sitt gamla (och kanske nya?) Skype konto med sitt msn konto.
Jag gjorde aldrig det. Så jag har ett "Skype" konto. och så ett msn/skype konto.
Jag gjorde aldrig det. Så jag har ett "Skype" konto. och så ett msn/skype konto.
Vad 17 är ett Skype-id?
Jag har slagit ihop mitt skype - konto med Windows live messengerskontot så numera loggar jag in med samma inloggning på skype som jag hade på msn. Kan dock sakna msn - chatten.
Vad 17 är ett Skype-id?
Aha, så då är det möjligt att bara ha ett ID och då kan inte jag adda dem. Usch då. Men MSN/Skype har ju alltid gjort det svårt för obehöriga klienter att nyttja deras system.