Sommartisdag 24/6 2014: Bio
2 inlägg
• Sida 1 av 1
Sommartisdag 24/6 2014: Bio
Midsommarhelgen är över och sommartisdags-arrangören är på väg att åka hem till stan igen från landstället, och inser att det är hög tid att välja film och föreställning till tisdagen...
Jag är sugen på Transcendence, som bl a går på Filmstaden Sergel 18.10 i morgon.
Jag siktar in mig på att vara i biofoajén sisådär 17.20-17.30, så samlas vi som är intresserade där och då och köper biljetter ca 17.40.
Anmäl gärna här i tråden eller via pm till mig om du vill komma. Annars ses vi i morgon.
Jag är sugen på Transcendence, som bl a går på Filmstaden Sergel 18.10 i morgon.
Vetenskapsmannen Dr. Will Caster är det främsta målet för en anti-teknik organisation eftersom han i sitt arbete försöker få fram en maskin med bl a mänskliga känslor. I ett försök att döda Will så blir detta ett ytterligare steg på vägen i Wills forskning där han kan använda sitt eget medvetande.
Jag siktar in mig på att vara i biofoajén sisådär 17.20-17.30, så samlas vi som är intresserade där och då och köper biljetter ca 17.40.
Anmäl gärna här i tråden eller via pm till mig om du vill komma. Annars ses vi i morgon.