Luleå?
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Luleå?
Jag tror att jag frågat förut men nu när det finns en hel del nya medlemmar så frågar jag igen.
Finns det intresse till att träffas i Luleå?
Vore härligt att lära känna andra här uppe. Ålder.. Ska jag behöva nämna en sådan?
Och jo jag är medveten om att det ska finnas något inne i staden liknande en ungdomsgård för bland annat oss med as. Detta är inte riktigt vad jag är ute efter i umgängesväg. Att stället i sig inte kunde stava asperger rätt heller och bara då delvis rättade till det när jag skrev till dom gav inget vidare förtroende.
Ålder! Nu så , ni som inte känner att umgås på en ungdomsgård. Ålder = lagom till nära graven.
Finns det intresse till att träffas i Luleå?
Vore härligt att lära känna andra här uppe. Ålder.. Ska jag behöva nämna en sådan?
Och jo jag är medveten om att det ska finnas något inne i staden liknande en ungdomsgård för bland annat oss med as. Detta är inte riktigt vad jag är ute efter i umgängesväg. Att stället i sig inte kunde stava asperger rätt heller och bara då delvis rättade till det när jag skrev till dom gav inget vidare förtroende.
Ålder! Nu så , ni som inte känner att umgås på en ungdomsgård. Ålder = lagom till nära graven.
Luleå?
Sadistic skrev:Jag skulle vara intresserad av att träffas men jag fattar inte riktigt vad du menar med ålder? ska vi säga hur gamla vi är? *lost*
jag är iafl 26 år och busar en del i skellefteå
Jag visste inte om åldern var relevant egentligen så därför krånglade jag till det med min egna skumma humor om lagom till nära graven.
Luleå?
Thurizas skrev:Sadistic skrev:Jag skulle vara intresserad av att träffas men jag fattar inte riktigt vad du menar med ålder? ska vi säga hur gamla vi är? *lost*
jag är iafl 26 år och busar en del i skellefteå
Jag visste inte om åldern var relevant egentligen så därför krånglade jag till det med min egna skumma humor om lagom till nära graven.
Haha ok, jag visste inte om det var att du försökte hitta äldre att prata med - var rätt svårt att tolka xD
man jag skulle lätt vilja hitta på nåt i luleå, var ett bra tag sedan man varit där. Sist brann det ner en pub/resturang ( det var inte jag då )