Subkulturen MsTibbs
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Subkulturen MsTibbs
Lyssna på: Slagsmålsklubben, Alice in Videoland, DAF, The Crüxshadows, Skinny Puppy, Apoptygma Berzerker, Nitzer Ebb, And One, VNV Nation, Code 64, Suicide Commando, Therapy?, Angelspit och Nine Inch Nails (utan att kunna nämna namnet på knappt nån låt alls)
Boende: Tält. Mobil: Vad som helst utom Windows Dator: Mac om du har råd med en. Photoshop är ett absolut måste om du ska vara en riktig Tibbs.
Färger: Svart till vi hittar nått mörkare, rosa i alla nyanser, rött och militärgrönt.
Attribut: Palestinasjal i valfri färg för dagen. Tiara. Röda slingor. Sotade ögon. Converse i alla färger eller Asics. Bondagekläder är ett plus.
Frisyr: Blont, ketchuprött, neonorange, rosa, porrblont, magenta, brunt eller svart.
Politik: Mittenkoalition utan Moderaterna.
Gilla: Böcker, hård rytmisk musik, korsord, färger, papper, pennor, My Little Pony, Care Bears, giraffer, knappar, tygmärken, festival, tälta, skogen, street, graffiti, Michael Jackson, symboler, kristen, bisexuell, sträva efter att hitta det goda i alla...
Tänk goth-emo-bondage med ett uns bitpop och militär.
Moderator atoms - tråden har flyttats från avdelningen, Att leva som Aspergare.
Boende: Tält. Mobil: Vad som helst utom Windows Dator: Mac om du har råd med en. Photoshop är ett absolut måste om du ska vara en riktig Tibbs.
Färger: Svart till vi hittar nått mörkare, rosa i alla nyanser, rött och militärgrönt.
Attribut: Palestinasjal i valfri färg för dagen. Tiara. Röda slingor. Sotade ögon. Converse i alla färger eller Asics. Bondagekläder är ett plus.
Frisyr: Blont, ketchuprött, neonorange, rosa, porrblont, magenta, brunt eller svart.
Politik: Mittenkoalition utan Moderaterna.
Gilla: Böcker, hård rytmisk musik, korsord, färger, papper, pennor, My Little Pony, Care Bears, giraffer, knappar, tygmärken, festival, tälta, skogen, street, graffiti, Michael Jackson, symboler, kristen, bisexuell, sträva efter att hitta det goda i alla...
Tänk goth-emo-bondage med ett uns bitpop och militär.
Moderator atoms - tråden har flyttats från avdelningen, Att leva som Aspergare.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Subkulturen MsTibbs
Varför inte bara vara sig själv istället för att vara en blek kopia?
- thefilosofer
- Anslöt: 2010-04-20
Subkulturen MsTibbs
Mac har man alltid råd med. Mac mini är praktiskt taget gratis, du slipper slänga VGA-skärmen och musen, för jag misstänker att dom fungerar. För självklart köper man inte dyraste skärmen - den är för proffs.
Och "fattiga" köper sin Mac precis när Apple släpper nya modeller. Och SSD var faktiskt helbra.
Och "fattiga" köper sin Mac precis när Apple släpper nya modeller. Och SSD var faktiskt helbra.
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Subkulturen MsTibbs
Bär du aldrig kläder i vit färg ?
Senast redigerad av elle 2014-05-09 23:03:50, redigerad totalt 1 gång.
Subkulturen MsTibbs
Elle mycket sällan. Blir ju smutsig om man sitter på marken då - och det gör jag ofta!
DIPRogan tack detsamma förutsätter jag
DIPRogan tack detsamma förutsätter jag
Subkulturen MsTibbs
MsTibbs skrev:Mobil: Vad som helst utom Windows Dator: Mac om du har råd med en. Photoshop är ett absolut måste om du ska vara en riktig Tibbs.
Jag kör windows XP 32bitars på en PC från 2005 och Gimp. Antar jag inte passar in.
Återgå till Intressanta intressen