Tankar som bilder
26 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Tankar som bilder
mango skrev:Intressant! jag försöker komma på något till att fråga men kommer inte på något vettigt.
jag har svårt att sätta mig i hur det vore att inte ha den möjligheten att se bilder.
Antagligen är det samma sak som för mig, fast tvärtom. Jag har väldigt svårt att förstå hur det är att se en bild som inte passerar genom ögat.
Lillan1979 skrev:Så fungerar jag också, är dessutom jättedålig på att få ner mina tankar/åsikter i skrift. Jag kan börja skriva efter kanske försökt i 1-2 timmar med samma lilla futtiga sms/mail så raderar jag det och struntar i att skriva något överhuvudtaget.
Det är svårt att uttrycka sig kort. Framför allt om man är noga med att vara exakt. Jag tycker att sms är en helt hopplös kommunikationsform.
Tankar som bilder
Lillan1979 skrev:Så fungerar jag också, är dessutom jättedålig på att få ner mina tankar/åsikter i skrift. Jag kan börja skriva efter kanske försökt i 1-2 timmar med samma lilla futtiga sms/mail så raderar jag det och struntar i att skriva något överhuvudtaget.
turist skrev:Det är svårt att uttrycka sig kort. Framför allt om man är noga med att vara exakt. Jag tycker att sms är en helt hopplös kommunikationsform.
ha ha samma här! ibland kan det ta mig 5 timmar att skriva ihop ett mail! =P och det slutar även med att jag skrivit en halv novell!
HAHA sant! sms går "ok" men jag provade Twitter och fick spatt! ha ha man kan bara skriva ca max 160 tecken i ett inlägg! värdelöst! he he ladde ned skiten direkt! he he
Återgå till Att leva som Aspergare