Nästa Brygghusträff, Sthlm, 29/4, kl 19:00
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Fjärde gången i vår med OA Sthlms träffverksamhet på Brygghuset, Norrtullsgatan 12N.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Medlemskap i OA är inget krav, men vi blir förstås glada om nöjda träffdeltagare vill gå med och stödja oss.
Brygghuset, mötesrum Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset när du kommer upp till tre trappor.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden. (Det är ett gammalt mobilt bredbandsnummer, så det har sms-funktion, men går INTE att ringa till.)
Kommande datum: 27/5.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Medlemskap i OA är inget krav, men vi blir förstås glada om nöjda träffdeltagare vill gå med och stödja oss.
Brygghuset, mötesrum Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset när du kommer upp till tre trappor.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden. (Det är ett gammalt mobilt bredbandsnummer, så det har sms-funktion, men går INTE att ringa till.)
Kommande datum: 27/5.
Ska till en polare, men kanske kommer förbi senare om jag har tid annars kanske jag kommer i Maj
Anmäler mig.
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Nu är också min gamla lilla mobil på med rätt sim-kort i, så nu kan jag se och svara på eventuella sms om portkoden. Jag hade ju klantat mig big time sist, och gick med fel kort i telefonen.
Har pm:at portkoden till Tor_och_12p och JWS.
Har pm:at portkoden till Tor_och_12p och JWS.
Och då sprang jag ifrån den mobilen i stället. Jag blir galen, alltid något som går åt hälsingland. Förra gången glömde jag ta med rätt nyckelknippa, så jag behövde hjälp att komma in i salen.
Sms:a nummer 070-4471170 för portkod i stället. Jag sätter i det kortet i min ordinarie lur när jag är framme i salen.
Sms:a nummer 070-4471170 för portkod i stället. Jag sätter i det kortet i min ordinarie lur när jag är framme i salen.
Kanske blir intresserad.
Vad håller Organiserade Aspergare på nuförtiden förresten? Vad är de senaste vinningarna?
Vad håller Organiserade Aspergare på nuförtiden förresten? Vad är de senaste vinningarna?
Under april månad var OA medarrangörer av konferensen Fokus på autism och hade ett eget seminarium om neurodiversitet med ett 60-tal åhörare (ska väl ha varit det fjärde mest besökta av konferensens totalt 28 seminarier då, tror jag). Veckan efter fick vi vårt första arvsfondsprojekt beviljat, Autistiskt Initiativ som blir ett treårigt projekt baserat i Örebro län som ska jobba både mot arbetsgivare och mot arbetssökande autister/aspergare.
Så långt har alltså föreningen kommit med ett 20-tal aktiva och ännu aldrig över 200 medlemmar samma år. Det skulle vara såååå spännande att se vad det kunde bli av OA om den egna målgruppen hittade in och hade ork att stanna kvar några år samtidigt så att det blev något av det. Nu har i stället många varit med men hunnit "tröttna" och glidit ur. Frågan är om de flesta med den inställningen ens vet riktigt vad det är de har tröttnat på. Vi har ju haft en närmast exponentiell ökning i vad vi faktiskt bedriver för verksamhet. Typ.
Pemer skrev:snip Tor_och_12p snip
Svenska Wikipedia skrev:I2P (Invisible Internet Project),[1] är ett fritt och open source-projekt som vill skapa ett anonymt nätverk, eller riktigare ett pseudonymt nätverkslager.
https://sv.wikipedia.org/wiki/I2P
Spoiler: visa
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Nej, satt jag och skrev en etta. Jag vet ju att det ska vara ett i.