Andra promenadträffen med OA Sthlm 15/4
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Det borde varit dags för andra promenaden idag, men marknadsföringen glömdes bort och nu har jag själv en smula ont i foten också, så att promenader inte är någon bra idé.
Men i gengäld startar jag tråd om nästa promenad om fyra veckor redan nu.
Jag gör ingen förskjutning i schemat utan samling den 15/4 blir vid Östermalmstorg.
Från ca 18.30 försöker jag vara på plats och börja samla ihop mig själv vid på själva Östermalmstorg. Enklaste knutpunkt att hitta till är kanske entrén till Saluhallen?
Strax efter 19.00 räknar jag mig och eventuella andra som dykt upp som färdigsamlade och avgår på en promenad på ca en timme eller så.
Välkommen!
Men i gengäld startar jag tråd om nästa promenad om fyra veckor redan nu.
Jag gör ingen förskjutning i schemat utan samling den 15/4 blir vid Östermalmstorg.
Från ca 18.30 försöker jag vara på plats och börja samla ihop mig själv vid på själva Östermalmstorg. Enklaste knutpunkt att hitta till är kanske entrén till Saluhallen?
Strax efter 19.00 räknar jag mig och eventuella andra som dykt upp som färdigsamlade och avgår på en promenad på ca en timme eller så.
Välkommen!
Jaha, här har det varit andra promenader i dagarna, ser jag. Jag ska just åka in mot Östermalmstorg nu. Tror jag har en anmäld via andra kanaler. Hade en som lämnat återbud idag. Ja, vi får väl se hur det blir!
Vi hade förhinder igår annars hade vi gärna kommit.
Kom det någon annan?
Kom det någon annan?