Om att ha ett eget växthus [avdelad tråd]
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Om att ha ett eget växthus [avdelad tråd]
slackern skrev:Kan dessutom säkert bli extremt billigt om man har ett växthus. Dessutom skulle lite egenodlade lokalproducerade grönsaker stå högt i kurs och ge 100 pluspoäng.
Jeg har et växthus og det kan absolutt rekommenderas.
Det gir ro i sjelen og egne grønnsaker, very nice, det er nesten litt terapi å ha et växthus man kan pusle med. Jeg har en stol og et lite bord der så jeg kan sitte og bare nyte stillheten og plantene som vokser. Og lukten, det lukter bestandig så godt i växthus, lukten av sol, varm jord og planter.
Moderator Alien: Avdelat från gamla-konsroller-lever-kvar-inom-natdejting-t39645.html
Senast redigerad av Jeopardy Lane 2014-04-14 13:26:48, redigerad totalt 1 gång.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-02-23
"Gamla könsroller lever kvar inom nätdejting"
Jeopardy Lane skrev:slackern skrev:Kan dessutom säkert bli extremt billigt om man har ett växthus. Dessutom skulle lite egenodlade lokalproducerade grönsaker stå högt i kurs och ge 100 pluspoäng.
Jeg har et växthus og det kan absolutt anbefales.
Det gir ro i sjelen og egne grønnsaker, very nice, det er nesten litt terapi å ha et växthus man kan pusle med. Jeg har en stol og et lite bord der så jeg kan sitte og bare nyte stillheten og plantene som vokser.
Det låter guld. Kul att du har hittat en så pass givande hobby eller sysselsättning.
slackern skrev:
Det låter guld. Kul att du har hittat en så pass givande hobby eller sysselsättning.
Ja, jag gillar det, er glad jeg har det. Har også en liten kjøkkenhage i tillegg til växthuset, det er mye jobb men det er absolutt verdt det. For et par år siden hadde jeg gresskar som veide 50 kilo. Ekologiskt of course, mest mulig rent og naturlig.
Men nå er jeg veldig off-topic.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Jeopardy Lane skrev:slackern skrev:
Ja, jag gillar det, er glad jeg har det. Har også en liten kjøkkenhage i tillegg til växthuset, det er mye jobb men det er absolutt verdt det. For et par år siden hadde jeg gresskar som veide 50 kilo. Ekologiskt of course, mest mulig rent og naturlig.
Hur fungerar det att bjuda en tilltänkt partner på det? Ger det plus i kanten? Blir dom imponerade?
slackern skrev:Jeopardy Lane skrev:slackern skrev:
Hur fungerar det att bjuda en tilltänkt partner på det? Ger det plus i kanten? Blir dom imponerade?
Vel...det har jeg aldri prøvd desverre så jeg vet ikke. Men noen folk har blitt imponert når de har sett grønnsakene mine så kanskje det hadde gitt et ekstra pluss hvis man møtte rett person. Det er mange ting jeg ikke klarer men jeg har veldig grønne fingre så planter klarer jeg, lang erfaring.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Jeopardy Lane skrev:slackern skrev:Jeopardy Lane skrev:
Vel...det har jeg aldri prøvd desverre så jeg vet ikke. Men noen folk har blitt imponert når de har sett grønnsakene mine så kanskje det hadde gitt et ekstra pluss hvis man møtte rett person.
Kanske är ett framgångsrecept om du sätter in en annons på en dejting sida. Skriva att ditt stora intresse är att odla grönsaker i ett växthus att det är lokalodlat och ekologiskt. Lägga upp några bilder på dig och din skörd i ditt växthus.
slackern skrev:
Kanske är ett framgångsrecept om du sätter in en annons på en dejting sida. Skriva att ditt stora intresse är att odla grönsaker i ett växthus att det är lokalodlat och ekologiskt. Lägga upp några bilder på dig och din skörd i ditt växthus.
Lägga upp några bilder på dig och din skörd i ditt växthus...oh my
Det kan være en god idè men det er nok ikke noe for meg. Jeg tror ikke jeg skal prøve meg på noen dejting sida. Men ideen er god den.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Lägga upp några bilder på dig och din skörd i ditt växthus...oh my
Det kan være en god idè men det er nok ikke noe for meg. Jeg tror ikke jeg skal prøve meg på noen dejting sida. Men ideen er god den.
Förlåt jag vet inte ens om du är lyckligt gift. Då kan det vara förenat med livsfara om man har en svartsjuk partner.
slackern skrev:
Förlåt jag vet inte ens om du är lyckligt gift. Då kan det vara förenat med livsfara om man har en svartsjuk partner.
Ja det kan bli farlig. Men nei, jeg er ikke gift. Jeg er bare ikke noe flink til dette dejting-greiene, så det er nok best at jeg holder meg unna nett-dejtingen.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Ja det kan bli farlig. Men nei, jeg er ikke gift. Jeg er bare ikke noe flink til dette dejting-greiene, så det er nok best at jeg holder meg unna nett-dejtingen.
Får typ skaffa ett stånd på Bondens marknad. Där lär det finnas massa intresserade folk som vill prata syrade grönsaker.
http://www.bondensegen.com/
slackern skrev:
Får typ skaffa ett stånd på Bondens marknad.
Jeg leste denne setningen så veldig feil Min svensk er litt rusten, mye jeg ikke kan og ordet `stånd` er ikke noe jeg forbinder med Bondens marknad. hilarious.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Får typ skaffa ett stånd på Bondens marknad.
Jeg leste denne setningen så veldig feil Min svensk er litt rusten, mye jeg ikke kan og ordet `stånd` er ikke noe jeg forbinder med Bondens marknad. hilarious.
Haha jo jag kan förstå det stånd betyder både erektion och ett försäljningsstånd som man brukar ha på marknader.
sugrövmanövern skrev:
Wow.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
Återgå till Intressanta intressen