Promenad 13/4 Stockholm
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Promenad 13/4 Stockholm
Hejhej, här kommer en ny promenad för er som vill komma ut och röra på er i vår solen (som vi hoppas på).
Till skillnad från de andra gångerna så har jag planerat en rutt med en annan medlem, var mest den andra dock . Det som är tänkt är att vi kommer mötas upp vid Odenplan och gå ned längs Nortullsgatan (i nordvästlig riktning) bort mot Karolinska och där gå in i Hagaparken.
Man kan även välja att åka buss till Hagaparkens huvudentré om man vill och hittar bland bussarna, säg till i så fall så vi vet att vi ska hämta upp er där för jag kommer nämligen stå på Odenplan och vänta.
Jag kommer stå där mellan klockan 14.00-14.15, så om ni inte dyker upp inom den kvarten kommer ni hamna på efterkälken ifall ni inte förvarnat någon att ni kommer bli försenade.
Även om det regnar så kommer jag att stå där och vänta på er.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på. (PM funkar med)
Till skillnad från de andra gångerna så har jag planerat en rutt med en annan medlem, var mest den andra dock . Det som är tänkt är att vi kommer mötas upp vid Odenplan och gå ned längs Nortullsgatan (i nordvästlig riktning) bort mot Karolinska och där gå in i Hagaparken.
Man kan även välja att åka buss till Hagaparkens huvudentré om man vill och hittar bland bussarna, säg till i så fall så vi vet att vi ska hämta upp er där för jag kommer nämligen stå på Odenplan och vänta.
Jag kommer stå där mellan klockan 14.00-14.15, så om ni inte dyker upp inom den kvarten kommer ni hamna på efterkälken ifall ni inte förvarnat någon att ni kommer bli försenade.
Även om det regnar så kommer jag att stå där och vänta på er.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på. (PM funkar med)
Promenad 13/4 Stockholm
Kommer gärna om inte nåt oväntat dyker upp än så länge ser kalendern ut den dagen och dom tiderna, har jag fattat rätt att mötasplatsen är Odenplan ?
Promenad 13/4 Stockholm
bittin skrev:Kommer gärna om inte nåt oväntat dyker upp än så länge ser kalendern ut den dagen och dom tiderna, har jag fattat rätt att mötasplatsen är Odenplan ?
Ja du har förstått rätt
Promenad 13/4 Stockholm
Jag är intresserad av att närvara dagen och tiden som angavs.
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11
Promenad 13/4 Stockholm
Jag kommer!
YR säger änsålänge 12°C.
Något i den stilen tycks det kunna bli =)
Vi ses vid Odenplan
YR säger änsålänge 12°C.
Något i den stilen tycks det kunna bli =)
Vi ses vid Odenplan
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Promenad 13/4 Stockholm
Heej!
Jag kommer också, just nu är jag hos Tor_och_i2p
Vi syns imorgon! Ska bli roligt träffa er!
Jag kommer också, just nu är jag hos Tor_och_i2p
Vi syns imorgon! Ska bli roligt träffa er!
Promenad 13/4 Stockholm
Vi ses vid 14:00 vid Odenplan, ringer till GK eller nån jag har nummer till om jag inte hittar er, men det är nog lugnt vi ses
Promenad 13/4 Stockholm
Hon kommer inte med men jag är på väg nu.Miche skrev:Kommer gärna, får se om jag får med mig min moatjé!
Promenad 13/4 Stockholm
Hittade ett Odenplan väntar vid tuben o lyssnar på BSDNow dock är jag typ 30min tidig
Promenad 13/4 Stockholm
Jag är bara 20 minuter tidig (ovanligt när det gäller mig...)bittin skrev:Hittade ett Odenplan väntar vid tuben o lyssnar på BSDNow dock är jag typ 30min tidig
Promenad 13/4 Stockholm
Står utanför Swedbank med några till
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Promenad 13/4 Stockholm
Det hadde vært interessant å bli med, bestandig gøy å dra til Sverige, men jeg må kjøre veldig, veldig fort for å komme frem i tide. Er nok best å ikke gjøre det.
- Jeopardy Lane
- Inaktiv
- Anslöt: 2014-02-23
Promenad 13/4 Stockholm
Instämmer.bittin skrev:Det var trevligt är påväg hem nu vi ses på någon mer träff i framtiden
Promenad 13/4 Stockholm
Jag gillade promenaden vilken varade lite mindre än ~2 timmar. Bra med motion!
- Tor_och_i2p
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-08-11