Sthlm. Diskussionsgruppen 8 april 2014
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Välkommen till diskussionsgruppen
Nästa träff: Tisdag 8 april 2014, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Kärlek.
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
OBS! det gäller beställningstvång från deras meny. Var och en betalar sin egen nota.
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett mail här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett mail här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen.
Nixer
Nästa träff: Tisdag 8 april 2014, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Kärlek.
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
OBS! det gäller beställningstvång från deras meny. Var och en betalar sin egen nota.
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett mail här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett mail här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen.
Nixer
Folk anmäler sig ju inte i de här trådarna, men det skiter jag i. Jag kommer! With love to all // Freddy.
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag avstår från själva diskussionsdelen den här gången. Diskussionsämnet gör mig tyvärr så ledsen att jag har svårt att hantera det och jag måste därför försöka värja mig så gott jag kan. Men jag kommer till Vasa's efteråt.