Fikaträff i Malmö snart?
Jo, det låter klokt att bestämma det i förväg. Ett av varje är väl bra? Iom. att man inte vet vilket väder det blir. Pildammsparken är väldigt fin o. Waynes coffe (finns vid centralen o. på gågatan mellan Stortoget & Gustav Adolfs torg) är mina förslag. Är inte så bra på Malmö.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
Alltså klockan 15 den 9/8, det ska jag skriva upp i min kalender
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
- hysteriskt
- Anslöt: 2008-04-04
Har också antecknat dag och tid nu. Kommer om jag mår ok då.
Senast redigerad av pointblank 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
- pointblank
- Anslöt: 2006-11-12
Blir det picknick dagtid så kan jag jag och min lilla dotter komma. Förutsatt att vi inte har andra inbokade aktiviteter. Nu blev det tydligen svårt för många att delta den 12 juli och vi har ett kalas att förbereda för ett par veckor senare. Augusti känns dock långt fram i tiden.
Ingen som har lust att ta sig ner på näset i sommar? Det finns en handikappbadplats vid kanalen i Höllviken. Där finns omklädningsrum, duschar och toaletter. Bryggor och trappor leder rakt ner i vattnet. Fint naturskyddsområde precis invid om man vill ta en promenad gemensamt eller för sig själv. Picknick utan alltför mycket sand i maten, sol och bad?
Buss 100 går från Malmö och man går av vid Elvabovägen. Därefter får man gå ner till badplatsen via Västra Kanalvägen.
Ingen som har lust att ta sig ner på näset i sommar? Det finns en handikappbadplats vid kanalen i Höllviken. Där finns omklädningsrum, duschar och toaletter. Bryggor och trappor leder rakt ner i vattnet. Fint naturskyddsområde precis invid om man vill ta en promenad gemensamt eller för sig själv. Picknick utan alltför mycket sand i maten, sol och bad?
Buss 100 går från Malmö och man går av vid Elvabovägen. Därefter får man gå ner till badplatsen via Västra Kanalvägen.
Senast redigerad av DC 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
Ojdå, jag såg inte att tråden fortsatte på fler sidor och att ni redan bestämt dag och tid. Men det kanske ändå finns intresse för en träff vid havet innan dess? Då får det bli redan klockan 11 på förmiddagen, det passar oss bättre.
Senast redigerad av DC 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
pointblank skrev:Har också antecknat dag och tid nu. Kommer om jag mår ok då.
Kul att höra ifrån dig,det var länge sedan.
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Jädra skit. Mitt behandlingshem ska åka till göteborg hela helgen den 8-10 augusti. Jag blev arg och påpekade för dem att jag hade tänkt gå på den här träffen, och att det var dumt att de la in göteborgsresan just precis då, eftersom träffen är något som jag verkligen ser fram emot. Men de trodde inte att de kunde ändra på datumet för min skull... Kanske, kanske skulle de ändra, om inte vandrarhemmet som vi bor på var ledigt den helgen. Men jag antar att det är ledigt...
Så bara så att ni vet, jag tror inte att jag kan komma, trots allt. Men jag ska hålla tummarna, jag hoppas att vandrarhemmet är fullbokat.
Så bara så att ni vet, jag tror inte att jag kan komma, trots allt. Men jag ska hålla tummarna, jag hoppas att vandrarhemmet är fullbokat.
- hysteriskt
För att jag inte klarar av mitt liv själv, utan vård på olika institutioner.
Jag har i alla fall inte gjort det innan...
Jag har i alla fall inte gjort det innan...
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 2 gånger.
- hysteriskt
Det är ingen fara Tess
Ursäkta om tonen "lät" som det, jag blev bara paranoid.
Jag kände en som heter Therse och hon var jäkligt taskig mot mig i skolan... Visserligen var det över 7 år sedan nu, men jag kan ändå inte låta bli att tro att du är hon bara för att ditt användarnamn är "Tess"
Och du vet, att hålla saker på lagom personlig nivå. Sånt klarar jag inte av. Jag försöker tänka på det, försöker att tänka på att allt man skriver på internet finns kvar... Men jag glömmer det, och det är inte bara det att jag tänker på att texterna finns kvar på internet, mera det att jag känner mig nästan för öppen ibland, jag kan berätta i stort sett vad som helst om mig själv, känns det som. Mig gör det faktiskt ingenting, jag gillar att vara såpass öppen, men andra försöker lära mig att vara på ett annat sätt... Som jag inte kan. Och ingen säger hur jag ska göra, bara att jag ska göra det...
Ursäkta om tonen "lät" som det, jag blev bara paranoid.
Jag kände en som heter Therse och hon var jäkligt taskig mot mig i skolan... Visserligen var det över 7 år sedan nu, men jag kan ändå inte låta bli att tro att du är hon bara för att ditt användarnamn är "Tess"
Och du vet, att hålla saker på lagom personlig nivå. Sånt klarar jag inte av. Jag försöker tänka på det, försöker att tänka på att allt man skriver på internet finns kvar... Men jag glömmer det, och det är inte bara det att jag tänker på att texterna finns kvar på internet, mera det att jag känner mig nästan för öppen ibland, jag kan berätta i stort sett vad som helst om mig själv, känns det som. Mig gör det faktiskt ingenting, jag gillar att vara såpass öppen, men andra försöker lära mig att vara på ett annat sätt... Som jag inte kan. Och ingen säger hur jag ska göra, bara att jag ska göra det...
- hysteriskt
Nej, jag har insett att det inte kan vara du, eller jag menar, att hon kan vara du...
Jag är från början från Göteborg och du har rätt, jag är bara 18.
Jag är från början från Göteborg och du har rätt, jag är bara 18.
- hysteriskt
Idag är det 2 veckor kvar till träffen,vilka kommer?
Skall vi bestämma var vi skall ses?
Skall vi bestämma var vi skall ses?
- tvilling99
Då vet jag att det är några som kommer.
- tvilling99
Preliminäranmäler mig också. Ska kolla upp lite tågpriser etc. Inte så långt så borde inte bli så dyrt. Hittar dock inte så bra i Malmö så om någon mer anländer med tåg, skulle vi kunna gå vilse ihop
Senast redigerad av Nilale 2011-05-04 14:27:23, redigerad totalt 1 gång.
Kul om du kommer!
Ford och Tess lär komma med tåget,så jag kan möta upp er på centralen.
Ford och Tess lär komma med tåget,så jag kan möta upp er på centralen.
- tvilling99