Ryska rum, hus och lägenheter.
Asså, Sugis, du får inte bajsa i badkaret, har jag ju sagt!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
slackern skrev:Sheyen skrev:
Det där såg ju ut som ett ödetorp någonstans i Sverige.
Ja. Något bortglömt.
Tror jag inte, däremot med Kalashnikov.Sheyen skrev:sugrövmanövern skrev:Tror fan jag ska vaddera min ytterdörr alltså . Blir snyggt det, har sett vaxduk med babushkor på. Kanske vaddera utsidan med? Fast då kan ju inte folk knacka på iofs ...
Ryssar knackar på med pistol!
Åh, en sagostuga, undrar om trollpacka ingår i priset?! .Sheyen skrev:
Sheyen skrev:Asså, Sugis, du får inte bajsa i badkaret, har jag ju sagt!
Toaletten fungerade inte, jag svär på min gråtröv, det var inte ens vatten i den!!
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
sugrövmanövern skrev:Åh, en sagostuga, undrar om trollpacka ingår i priset?! .Sheyen skrev:Sheyen skrev:Asså, Sugis, du får inte bajsa i badkaret, har jag ju sagt!
Toaletten fungerade inte, jag svär på min gråtröv, det var inte ens vatten i den!!
Vattnet kommer ju FRÅN röven.
Undrar lite över joggingbrallorna i röret.. - varför?
- sugrövmanövern
Ser du vad det är där, det som sitter fast vid "ryggdelen" av toan, som sticker ut, framåt? Jag fattar inte vad det är, men ryssen som bodde där hade uppenbarligen även den delen som klädhängare.
Hur kommer det sig att du blivit så fascinerad av ryska rum och hus?
Jag kan förstå fascinationen; man får inblick i en annan verkligehet och en annan typ av livsföring.
Jag kan förstå fascinationen; man får inblick i en annan verkligehet och en annan typ av livsföring.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Kanske en alternativ hemmagjord spolspak iom den befintliga som ska sitta ovanpå ryggdelen verkar vara trasig ...Sheyen skrev:Ser du vad det är där, det som sitter fast vid "ryggdelen" av toan, som sticker ut, framåt? Jag fattar inte vad det är, men ryssen som bodde där hade uppenbarligen även den delen som klädhängare.
- sugrövmanövern
KrigarSjäl skrev:Hur kommer det sig att du blivit så fascinerad av ryska rum och hus?
And there's your answer!
sugrövmanövern skrev:Kanske en alternativ hemmagjord spolspak iom den befintliga som ska sitta ovanpå ryggdelen verkar vara trasig ...Sheyen skrev:Ser du vad det är där, det som sitter fast vid "ryggdelen" av toan, som sticker ut, framåt? Jag fattar inte vad det är, men ryssen som bodde där hade uppenbarligen även den delen som klädhängare.
Ett riktigt ryssbygge!
Alltså jag måste ju bara bumpa den här tråden, så grym.
För den vetgiriga så kallas den där typen av lägenheter "kommunalki" (коммунальная квартира), alltså kommunala/gemensamma lägenheter och dom poppade upp under tidiga Sovjet-tiden som lösning på bostadskrisen när alla ryssar flyttade in i städerna från landet. Tanken var alltså att trycka in så mycket folk på en så liten yta som möjligt, inte så konstigt att dom blev slitna då.
För den vetgiriga så kallas den där typen av lägenheter "kommunalki" (коммунальная квартира), alltså kommunala/gemensamma lägenheter och dom poppade upp under tidiga Sovjet-tiden som lösning på bostadskrisen när alla ryssar flyttade in i städerna från landet. Tanken var alltså att trycka in så mycket folk på en så liten yta som möjligt, inte så konstigt att dom blev slitna då.
Puzzle skrev:Alltså jag måste ju bara bumpa den här tråden, så grym.
Du det värsta hotel jag någonsin har bott på var i Riga på slutet utav 90-talet det såg ut sådär ungefär, jag skämtar inte. Men det var billigt kostade bara 30 kronor natten.
Återgå till Intressanta intressen