Skumma bilder på datorn...
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Skumma bilder på datorn...
Jag fick ett mejl av en vän som innehöll några naturbilder. Jag har mina mejlinställningar så att jag får dem som attachment istället för direkt i mejlet. Så då klickade jag på dem och de öppnades i mitt Adobe Photoshop Album Starter 3.2. Då det var flera bilder så fortsatte jag klicka - och blev chockad över att finna bilder på allt möjligt som INTE hade kommit med mejlet. Bl a på filmer, böcker mm som jag googlat på nyligen - och jag är inte ens inloggad!
När jag går i mitt Adobe Album-program så finns inga av dessa bilder där utan bara mina egna. Så var finns de? Finns de på min dator i alla fall och var gömmer de sig i så fall? Och hur kom de dit?
När jag går i mitt Adobe Album-program så finns inga av dessa bilder där utan bara mina egna. Så var finns de? Finns de på min dator i alla fall och var gömmer de sig i så fall? Och hur kom de dit?
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:37:51, redigerad totalt 1 gång.
Alla bilder och filmer som visas i Internet Explorer sparas i en mapp under ditt användarnamn för att du ska slippa ladda ned dem från servern igen om du går bakåt till en tidigare sida, men det blir förstås ganska många filer med tiden så om du tycker att de tar upp för mycket plats kan du enkelt ta bort dem genom att gå in på Internetalternativ under fliken Verktyg och välja "Ta bort temporära filer".
Senast redigerad av Telperion 2011-05-04 14:37:51, redigerad totalt 1 gång.