Fläskrock på lördag 1 mars 22:00 i Sthlm med fritt inträde!
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Release-gig för bandet Le´Betre på Copperfields vid st Eriksplan. Zeppelin och Rival Sons-köttigt, så kom dit alla rock´n´roll-aspie-ranter!
Moderator Alien: Flyttad från Träffar till Tipsa. Flyttad tillbaka till Träffar.
Moderator Alien: Flyttad från Träffar till Tipsa. Flyttad tillbaka till Träffar.
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag tror inte jag kan, men annars vore det kul att hänga med!
Kanske blir det mer respons om den ligger i träff-avdelningen i stället?
Kanske blir det mer respons om den ligger i träff-avdelningen i stället?
Moderatorn tyckte den var lite otydlig, mer av en tips- än en träff-tråd. Så jag lägger väl kanske upp en ny om det inte misstycks?trémula skrev:Kanske blir det mer respons om den ligger i träff-avdelningen i stället?
- Freddy Dreadful
I sådana fall är det bättre att tråden flyttas men det lämnas kvar en länk i Tipsavdelningen så att tråden kan hittas från båda avdelningarna.
Vi tänkte väl käka någonstans först (vi är 3-4 st så här långt). Återkommer om det!
- Freddy Dreadful
OM jag skulle kunna komma så är jag taggad på att gå på Chicago innan spelningen och dansa (lindy hop) en stund, när jag ändå har tagit mig in till stockholm. http://www.chicago75.se/?s=1 Dom har live-band från 20.00. Om ni eller nån känner för att hänga med dit, för att dansa eller bara som sällskap, så vore det kul och skönt att slippa gå dit ensam isåfall.
Men eh.. jag vet som sagt inte än om jag kan komma. Men det känns som det börjar luta åt det.
Men eh.. jag vet som sagt inte än om jag kan komma. Men det känns som det börjar luta åt det.
Det vore kul om du kom, 3-mule! Men det verkar tajt med tid om du vill dansa innan. Speciellt om man skall äta också. Eller?
- Freddy Dreadful
Jag och KourosGould kom fram till att vi ses utanför Kungshallarna kl 20:00!
- Freddy Dreadful
Copperfiels ligger vid Fridhemsplan, inte St Eriksplan förresten. Men på St Eriksgatan (nr 36).
- Freddy Dreadful