Promenad 23/2 Stockholm
51 inlägg
• Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Promenad 23/2 Stockholm
Det är knappast "onödigt", bara lite konsumentinformation om någonting som faktiskt intresserar de flesta. Om någon skulle ha glömt eller missat det, menar jag. Men visst, folk här är väl inte de "flesta". Kanske inte urtypen för de som samlas ett gäng, kollar hockey, tar en bärs och snackar lite skit. Kan rekommenderas annars. It´s fuckin´fun!Lyysa skrev:Freddy Dreadful skrev:OS-final i Hockey, Sverige-Kanada 13:00! I´m just saying...
Trevligt att du ville dela med dig utav den helt onödiga informationen.
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Promenad 23/2 Stockholm
Nu är vi rätt off topic men inte är det kul att titta på andra som motionerar...
Promenad 23/2 Stockholm
Men kan vi inte planera in en hockeykväll (eller annan valfri sportig matchhändelse - ja, jag behärskar inte ens vokabulären) där vi samlas, gärna utspökade i sportattiraljer efter (låtsas)favvolag och så skålar vi efter varje mål och efteråt ger vi oss ut på stan som huliganer?Freddy Dreadful skrev:Det är knappast "onödigt", bara lite konsumentinformation om någonting som faktiskt intresserar de flesta. Om någon skulle ha glömt eller missat det, menar jag. Men visst, folk här är väl inte de "flesta". Kanske inte urtypen för de som samlas ett gäng, kollar hockey, tar en bärs och snackar lite skit. Kan rekommenderas annars. It´s fuckin´fun!Lyysa skrev:Freddy Dreadful skrev:OS-final i Hockey, Sverige-Kanada 13:00! I´m just saying...
Trevligt att du ville dela med dig utav den helt onödiga informationen.
Man kan se det som ett NT-experiment.
OnT: Kommer inte ifrån till promenaden.
Promenad 23/2 Stockholm
Lite lätt "von oben"-perpektiv där. För vi är ju naturligtvis lite bättre, lite smartare och lite coolare. Eller?LILITH_ skrev:Men kan vi inte planera in en hockeykväll (eller annan valfri sportig matchhändelse - ja, jag behärskar inte ens vokabulären) där vi samlas, gärna utspökade i sportattiraljer efter (låtsas)favvolag och så skålar vi efter varje mål och efteråt ger vi oss ut på stan som huliganer?
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Promenad 23/2 Stockholm
Jag kan ej komma. Min far gjorde ett ingrepp hos tandläkaren för några dagar sen. Och har inte hämtat sig än.
Jag har ingen barnvakt
Jag har ingen barnvakt
Promenad 23/2 Stockholm
Schmetterling skrev:Schmetterling skrev:Kommer.
Edit: Det har hänt en grej som gör att jag kanske inte kan. Förlåt att jag inte kan ge ett rakt svar, extremt aspieovänligt av mig.
Ny edit: Nej, jag kommer inte. Ha så trevligt ni som går. Kanske vi ses nästa gång!
- Schmetterling
- Anslöt: 2012-08-18
Promenad 23/2 Stockholm
Freddy Dreadful skrev:Lite lätt "von oben"-perpektiv där. För vi är ju naturligtvis lite bättre, lite smartare och lite coolare. Eller?LILITH_ skrev:Men kan vi inte planera in en hockeykväll (eller annan valfri sportig matchhändelse - ja, jag behärskar inte ens vokabulären) där vi samlas, gärna utspökade i sportattiraljer efter (låtsas)favvolag och så skålar vi efter varje mål och efteråt ger vi oss ut på stan som huliganer?
Klart vi är!
Vad är det annars för mening?
Promenad 23/2 Stockholm
Ursäkta en sen anmälan. Jag är lite känslig för vädret och har ingen lust att promenera i regn. Men det ser ut att bli fint väder så jag kommer.
Promenad 23/2 Stockholm
Mats skrev:Ursäkta en sen anmälan. Jag är lite känslig för vädret och har ingen lust att promenera i regn. Men det ser ut att bli fint väder så jag kommer.
Det sägs dock vara risk för mycket kraftiga vindbyar:
http://www.klart.se/v%C3%A4der-stockholm.html
Promenad 23/2 Stockholm
HGJ skrev:Det sägs dock vara risk för mycket kraftiga vindbyar
Då får jag hoppas att jag inte blåser bort.
Promenad 23/2 Stockholm
Jag kommer. Är helt ny på sidan och såg detta inlägg nu, en timma innan promenaden...hoppas det inte är för sent att anmäla sig?
Promenad 23/2 Stockholm
Jag är på plats, eller inne på Kulturhuset så länge och värmer mig men jag kommer ut när jag ser fler komma
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Promenad 23/2 Stockholm
Samma här (fast vi var lite sega med att komma iväg...)matgar skrev:Jag blir kanske lite sen. Jag missade pendeln.
Jag har kontakt med en av promenaddeltagarna så jag kan hitta dem när de gått. Är det någon som behöver kontakt med mig för att få info så messa eller ring mig. Numret kan fås om du skickar ett PM.
Promenad 23/2 Stockholm
Instämmer, det var även ett väldigt trevligt sällskap.bittin skrev:På G hem, var hemskt trevli o röra lite på sig
Tack alla för idag.
Promenad 23/2 Stockholm
Tack för en trevlig promenad, även om det var en del av er jag inte pratade med så mycket.
Promenad 23/2 Stockholm
Så är det alltid på träffar, svårt att prata med alla, promenadträffar ökar dock möjligheterna jämfört med sitta stillträffar.matgar skrev:Tack för en trevlig promenad, även om det var en del av er jag inte pratade med så mycket.
Promenad 23/2 Stockholm
Tack för idag var trevligt, även som vi var tvugna avvika lite tidigare. Tyckte det fungerande med barn (ur vårt perspektiv i alla fall )).
Ja nackdelen är att det inte blir av prata med så många.
Ja nackdelen är att det inte blir av prata med så många.
Promenad 23/2 Stockholm
Tack Lyysa för detta framgångsarrangemang. Det var kul att möta och lära känna ännu några fler forummedlemmar och jag gör gärna om det. Ni som jag hann med att prata med får gärna skicka ett PM om ni vill fortsätta konversera.
Jag hann även med att fotograferas i den starka blåsten; tack till fotografen
Just, det håller jag med om.
Nu ska jag äta middag, äntligen. Man blir hungrig av långa promenader. Jag hoppas att vi ses snart igen.
Jag hann även med att fotograferas i den starka blåsten; tack till fotografen
Miche skrev:Så är det alltid på träffar, svårt att prata med alla, promenadträffar ökar dock möjligheterna jämfört med sitta stillträffar.matgar skrev:Tack för en trevlig promenad, även om det var en del av er jag inte pratade med så mycket.
Just, det håller jag med om.
Nu ska jag äta middag, äntligen. Man blir hungrig av långa promenader. Jag hoppas att vi ses snart igen.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27