Promenad 23/2 Stockholm
51 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Promenad 23/2 Stockholm
Känner att det är dags för folk att komma ut och röra på sig igen, så här kommer ännu en promenad träff från mig.
Jag kommer liksom alla gånger stå ovanför plattan utanför Kulturhuset på fontän sidan. Jag kommer stå där mellan 14.00-14.15, om ni inte dyker upp inom den kvarten så kommer vi antagligen gå utan er om ni inte meddelat någon av oss andra i förväg att det kan dröja.
Det finns ju nu två bilder på mig Inlägg1 och Inlägg2 i Den alternativa bildtråden (för folk som VILL kommenteras).
Tanken är att vi ska ta en promenad ihop, rutten är inte bestämd. Vi kan diskutera det i tråden eller på plats.
Dåligt väder är inget som avskräcker mig, det är bara att använda paraply och ta på sig mer kläder så jag kommer finnas där även om det regnar. Men förhoppningsvis får vi sol.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på.
Jag kommer liksom alla gånger stå ovanför plattan utanför Kulturhuset på fontän sidan. Jag kommer stå där mellan 14.00-14.15, om ni inte dyker upp inom den kvarten så kommer vi antagligen gå utan er om ni inte meddelat någon av oss andra i förväg att det kan dröja.
Det finns ju nu två bilder på mig Inlägg1 och Inlägg2 i Den alternativa bildtråden (för folk som VILL kommenteras).
Tanken är att vi ska ta en promenad ihop, rutten är inte bestämd. Vi kan diskutera det i tråden eller på plats.
Dåligt väder är inget som avskräcker mig, det är bara att använda paraply och ta på sig mer kläder så jag kommer finnas där även om det regnar. Men förhoppningsvis får vi sol.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på.
Promenad 23/2 Stockholm
Jag följer gärna med om det går bra.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Promenad 23/2 Stockholm
OM (men bara om) tillräcklig ork infinner sig och vi behagar vara vakna så kanske vi (jag och min moatje) orkar infinna oss.
Promenad 23/2 Stockholm
Nargil skrev:Kanske.
Får man ta med sig barn?
Bra fråga, blir väl upp till Lyysa vad hon tycker (det är ju trotts allt hon som anordnar promenaden).
För mig är det ok med ungar, men jag kan tänka mig att det finns folk som är emot det. Risken finns ju att dom är högljudda och stojiga.
Sen vet jag att sist jag var med och gick så gick vi rätt långt, typ 8km eller så. Vilket kanske kan vara lite långt för barn (beroende på ålder förstås).
Dock finns det väl inga krav på att man måste vara med hela vägen om det blir för långt.
Sist jag var med så droppade folk av lite här och där när dom fått nog.
Promenad 23/2 Stockholm
Nargil skrev:Får man ta med sig barn?
Jag har inget emot att du tar med dig barn, men det är som matgar säger att ibland blir promenaderna väldigt långa.
Men om jag ska tänka lite på de andra, som kan ogilla höga ljud osv så tror jag att det beror på hur gamla barnen är och hur "stojiga" de är då de andra deltagarna kanske störs.
Promenad 23/2 Stockholm
Lyysa skrev:Nargil skrev:Får man ta med sig barn?
Jag har inget emot att du tar med dig barn, men det är som matgar säger att ibland blir promenaderna väldigt långa.
Men om jag ska tänka lite på de andra, som kan ogilla höga ljud osv så tror jag att det beror på hur gamla barnen är och hur "stojiga" de är då de andra deltagarna kanske störs.
Jag bor inte så långt bort, så kan komma och se om det fungerar (för oss och övriga), annars är det ju bara att vi droppa av
![Glad :)](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/icon_smile.gif)
Promenad 23/2 Stockholm
Nargil skrev:Lyysa skrev:Nargil skrev:Får man ta med sig barn?
Jag bor inte så långt bort, så kan komma och se om det fungerar (för oss och övriga), annars är det ju bara att vi droppa av. Bestämmer inte nu hur jag gör, meddelar senare.
Det låter som en bra plan.
![Gillande :-)Happy](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/NEW_smile_happy.gif)
Promenad 23/2 Stockholm
Kan inflika att det är helt ok med barn för min del. Om vi blir några stycken som går lite sådär allmänt bortkomna och smådelade på stan kan man säkert gå "på andra sidan barna" om det skulle vara så.
bittin det låter ju bara bra, då kan vi nästan säga att det är spikat!
bittin det låter ju bara bra, då kan vi nästan säga att det är spikat!
Promenad 23/2 Stockholm
Lyysa skrev:Men om jag ska tänka lite på de andra, som kan ogilla höga ljud osv så tror jag att det beror på hur gamla barnen är och hur "stojiga" de är då de andra deltagarna kanske störs.
Dao skrev:Kan inflika att det är helt ok med barn för min del.
Det är helt okej även för min del ifall någon skulle vilja ta med sig barn. Inga problem
![Gillande :-)Happy](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/NEW_smile_happy.gif)
@ bittin Jag räknar med dig.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Promenad 23/2 Stockholm
OS-final i Hockey, Sverige-Kanada 13:00! I´m just saying...
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Promenad 23/2 Stockholm
Skönt, då blir det lugnt på stan fram tills eländet är slut...Freddy Dreadful skrev:OS-final i Hockey, Sverige-Kanada 13:00! I´m just saying...
Promenad 23/2 Stockholm
Freddy Dreadful skrev:OS-final i Hockey, Sverige-Kanada 13:00! I´m just saying...
Trevligt att du ville dela med dig utav den helt onödiga informationen.
Promenad 23/2 Stockholm
Schmetterling skrev:Kommer.
Edit: Det har hänt en grej som gör att jag kanske inte kan. Förlåt att jag inte kan ge ett rakt svar, extremt aspieovänligt av mig.
![Neutral :-|](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/icon_neutral.gif)
- Schmetterling
- Anslöt: 2012-08-18