Om kontakttrådar
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Om kontakttrådar
Finns det ingen "kontakttråd" eller liknande på forumet för oss som är singlar som saknar kärleken och gemenskapen?
Alien:
Flyttat från denna tråd: promenad-23-2-stockholm-t38604.html
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Flyttat från denna tråd: promenad-23-2-stockholm-t38604.html
------------
Promenad 23/2 Stockholm
marcooleo skrev:Finns det ingen "kontakttråd" eller liknande på forumet för oss som är singlar som saknar kärleken och gemenskapen?
Vad fan har det med en promenad att göra?
Promenad 23/2 Stockholm
Lyysa skrev:marcooleo skrev:Finns det ingen "kontakttråd" eller liknande på forumet för oss som är singlar som saknar kärleken och gemenskapen?
Det var bara en fråga, när jag ändå var här i tråden så ställde jag den, varför blir du så arg över det?
Kontakttrådar
Det finns ju redan två kontakttrådar i denna avd.
kontakttraden-del-2-t19186.html
kontakttrad-for-forhallanden-tillfalligt-sex-for-alla-kon-t23595.html
Det är off-topic att fråga om detta i en särskild träfftråd. Jag rekommenderar att söka på forumet innan man skriver.
------------
kontakttraden-del-2-t19186.html
kontakttrad-for-forhallanden-tillfalligt-sex-for-alla-kon-t23595.html
Det är off-topic att fråga om detta i en särskild träfftråd. Jag rekommenderar att söka på forumet innan man skriver.
------------
Kontakttrådar
marcooleo skrev:Lyysa skrev:marcooleo skrev:Finns det ingen "kontakttråd" eller liknande på forumet för oss som är singlar som saknar kärleken och gemenskapen?
Det var bara en fråga, när jag ändå var här i tråden så ställde jag den, varför blir du så arg över det?
För att det var off-topic precis som moderatorn skrev här ovan. Där hade jag tagit mig tid att skapa en tråd för folk som vill komma ut och röra på sig så kommer någon och frågar om länkar till kontakttråden. Seriöst bara klicka dig in i avdelningen Träffar och så ligger de ju där synliga för alla. Hur svårt är det?
Kontakttrådar
Moderator:
Detta hör till netiketten:
Men även detta:
Om någon skriver ett inlägg som man anser alltför off-topic, räcker det med att anmäla det. Ev kan man också pepeka även i tråden att det är off-topic, men utan att uttrycka sig aggressivt.
Detta hör till netiketten:
håll dig till ämnet för tråden.
Men även detta:
• använd inte alltför grovt språk eller aggressivt tilltal.
Om någon skriver ett inlägg som man anser alltför off-topic, räcker det med att anmäla det. Ev kan man också pepeka även i tråden att det är off-topic, men utan att uttrycka sig aggressivt.